woensdag 9 januari 2008

B.

Vandaag toch wel de slechtste grap ooit gehoord!
Ik ben in de pauze aan het kletsen, komt er een meissie op me af.
'Ja, ik ben ook fan van Britney spears' Daarna loopt ze giegelend weg..
Nou zeg, ik wist echt niet wat te zeggen.
Nu ben ik inmiddels op een niveau dat ik denk: stik dr in, ik pak dr wel terug.,
Maar BRitney spears! Hoe kan het zijn? Dit vond ik over Britney:



Britney Spears, wie? Résume: Succesvol, , gedumpt, Madonna gekust, getrouwd en 55 uur later weer gescheiden, opnieuw getrouwd, 2 kinderen gekregen, opnieuw gescheiden, een alcoholprobleem gehad, haar hoofd kaal geschoren en 2 nieuwe tatoeages laten zetten op één avond, een auto met een paraplu in elkaar getimmerd, een paparazzo in elkaar geslagen, een drugsprobleem gehad, doorgereden na een ongeval zonder een rijbewijs en gedeeltelijk de voogdij over haar kinderen kwijt geraakt. Owww die!

Hoe kan het zijn dat ik daar mee vergeleken wordt.
Ik sta versteld.
R. vind het allemaal maar onzin en zegt dat ik me er niet zo bezig moet houden. Maar dit is te gek voor woorden. Lachen moest ik wel. En iedereen die het hoort ook wel. Eigenlijk wel zielig voor dat meisje.
Hoop dat ze nog wat cd's voor me heeft van Britney, ik mis er nog een paar. Zij zal vast een grotere fan zijn dan ik:P
Lydia

5 opmerkingen:

Marjolein zei

Ik denk
dat jij je hoofd maar gewoon niet helemaal kaal moet scheren
hoewel jou dat wss wel beter staat dan britney

Maar nee, doe toch maar niet :)
(voor het geval je dat idee ondertussen al had gevormd in je hoofd..)

Anoniem zei

neee tuurlijk doe ik dat niet.
Dit vind ik wel gek genoeg..
don't worry:P
lydia

ThomasvDijk zei

nee je lijkt niet echt op bridney om eerlijk te zijn....

Innerlijk > uiterlijk

MARIS KAAS? zei

nee hoor lieve lydia.
jij bent veel mooier dan die stomme britney spears.

hea maar dat filmpje doet stom.
hij knipt alles in kleine stukjes
nu heb ik het achter elkaar gezet
duurt ong 21 minuten :s
ik wou het versnellen maar dat lukt niet.
bleaaaah stom filmpje :p
ik knip hem wel in 100 stukjes

ik ga denk ik zaterdag mn piercing laten zetten (a)

xx

Tinkolo zei

Waag het niet MarisK!!
Als je dat doet eet ik je op!

Beter kaal Lydia, toon eens wat ruggegraat en lef, als je het doet, doe het dan goed.
En je lijkt er dan btw korter door ;)

En Britney moeten ze afschieten.

En Robbe heeft sjans met Anneke :P

Eet smakelijk iedereen!

Tinkolo