maandag 24 december 2007

KERST

kerst :
bal
sneeuw
lied
stol
kaart
dienst
nacht
avond
ster
boom
tak
pakket
inkopen
cadeautjes
Groeten.

Zo, dit jaar doe ik niet meer aan kerst kaarten en al die zooi!
Waarom zou ik al die mensen die ik elke dag zie een kerstkaartje sturen?
Ik kan het ook gewoon op mun blog doen toch?
Dus, bij deze:
Ik wens dat jullie een fijne kerst hebben, en de dagen die er omheen zitten. Dat jullie mogen uitrusten, relaxen en blij mogen zijn omdat Jezus geboren is. ( of omdat de kerstboom staat, t is maar wat je leuk vind)

Ehm.
Dan nog een verhaaltje, voor de liefhebbers. Een echt kerstverhaal.
Nee, daar heb ik nu geen inspiratie voor.
Wie een kerstverhaal wil, vraagt dr maar om. Ik lijk wel gek!
Nou,
Tot volgend jaar!
Lydia

4 opmerkingen:

Martijn Johannes van den Berg zei

een echt kerstverhaal? een? er bestaat meer één écht kerstverhaal:)

en we moeten vragen om een kerstverhaal? (ik dacht dat wie vraagt, overgeslagen word?:P)Ik wil wel een kerst verhaal:)
hugs

Anoniem zei

hm.
kijkt niemand met kerst tegenwoordig op internet?
waar izjn jullie>
weg
ltydia

Anoniem zei

Hey, tis al weer bijna voorbij..de kerst. Maar bedankt voor je goede wensen!
Ik hoop dat je kerst fijn was.

Tot volgend jaar..
Dniel

Supermaver zei

Ik vind dit wel heel makkelijk...