vrijdag 2 november 2007

Stemmen

Mijn nieuwe blogelement hebben jullie gezien.
De Poll/enquete doet het dus best.
Over het resultaat ben ik niet ontevreden. Er blijken nog best wat mensen mee te doen!
Dank u voor het stemmen.
De vraag wat natuurlijk ook niet zo moeilijk.
Sinterklaas is voor gezellige mensen, dat is nu denk ik unaniem besloten. Slecht een enkeling ziet niets in het sinterklaas verhaal en vind het voor arme mensen.
Ook ik vind Sinterklaas een gezellig feest, maar je kan ook zeker je creativiteit eens uit de kast halen.
Genoeg gepraat,
Een nieuwe Poll.
Over de ideale man/vrouw.
Mijn ideale droomprins heb ik er natuurlijk ook tussen gestopt, 1 keer raden welke;)
Je kan meerdere antwoorden invullen, je hebt ook zoveel keus!
NieuweRonden, nieuwe kansen!
Lydia

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ben ik nu echt de enige die niet kan kiezen tussen 'blond haar blauwe ogen 6pack'/'huh? het gaat toch om het innerlijk'/'blauwe ogen/krullen/spieren/gitaar'/'Bruin, lang haar/bruine ogen/lief'/'Die God voor me heeft uitgezocht'/'mooier innerlijk en mooi uiterlijk'

Volgens mij heb ik geen ideale droomprins..
Ik gok dat de 2e jouwn ideaal is?:P
xx

Anoniem zei

leuk idee die enquète
ik vond et ook erg moeilijk kiezen maar heb dr een gekozen
de uitslagen zijn ook erg leuk om te zien(Y)
groetjes bart

Anoniem zei

kan je ook kiezen voor 'ja, ik wil graag een update?'
nee zeker.
dacht ik wel.