dinsdag 27 november 2007

Kerk

http://www.jeugdkerkbennekom.blogspot.com/
Een belangrijke Site.
Van de jeugdkerk van Bennekom, hoe waarschijnlijk.
Neem allemaal even een kijkje.
2 December is er ook een Jeugdkerk, het Thema is Evangelisatie, Tell the world?!
Marjolein zal haar gedachtes over dit thema met ons delen.
Iedereen is van harte uitgenodigd( als je maar jong van geest bent)
Het is in het kerkheem, of niet.
Het begint om 11 uur dacht ik..
Je kan met mij meerijden, maar ik meot er wel wat eerder zijn..

Nu ik toch reclame aan het maken ben:
De ONE Avond komt er weer aan.
Fietsgroep vanaf school vertrekt om 5 uur,
Fietsgroep vanaf de rotonde van de edese weg en de van balveren weg vertrekt om kwart over 5.
Opgeven kan bij mij ( door nu simpel even een reactie te plaatsen), mailtje sturen naar oneleiding@gmail.com of je kan 1 van de ONE leiding aanspreken.
Ik hoop je daar te zien!
Lydia

5 opmerkingen:

Anoniem zei

hey lied
ja dat is idd mijn nummer, maar op een één of andere manier kun jij mijn sms-jes niet ontvangen:s, egt heul vaag. moeten we nog ff uitzoeken, en one is tog alleen van het streek? btw, waren je ouders nog boos(en op mij?)?
khugs martijn

Lydia zei

haj
One is voor iedereen, maar een inifiatief van het streek, jij mag dus ook komen ( graa gzelfs)
Je nummer is een gefilterde oproep.. heul raar inderdaad..maardat zoeken we uit.

Mijn ouders waren niet boos, mag misschien volgende week niet komen..
ze hebben niets over jou gezegd..
don't worry dus.
Lydia

Marjolein zei

lieve lieve lydia
er zijn 2 'grote' kerken in het 'centrum' van Bennekom. 1 met het Kerkheem, en de andere met de Brink.
Waarom kies jij altijd de verkeerde?

Nja, het is in de Brink dus, maar supertof van je dat je dit ff op je blog zet! :)

Ik vind t echt stom dat ik niet naar de one avond kan komen..
volgende keer beter :)
xx

Anoniem zei

hey
lydia, er staat een reactie op mijn blog van de one-leiding? met de vraag om update?aar gaat dat over? en hoe kan ik mijn persoonlijke stukje er in zetten? kun je anders ff wachtwoord en gebruikersnaam van de jeugdkerk blog mailen?(wat een vragen allemaal) maar kdenk adt het vrijdag wel gaat lukken:)
kus, martijn

Marjolein zei

Martijn, anders mail je dat stukje gewoon naar mij?
kmoet nog ff kijken hoe ik dat ga doen met twachtwoord vd blog nzo, want opzich is dat t zelfde account als mijn blog+mn gmail..
Maar ik denk dat ik jullie wel vertrouw daarmee.. hebben we het zondag over :)
xx