dinsdag 9 oktober 2007

Week van de Droom

bluh, ik verveel me.
Ik wou dat ik een keer iets leuks beleefde..
Dat er iets zou gebeuren waar ik mijn hele leven nog aan terug kan denken.. en dat ik dan kan zeggen: weet je nog?
Want ja, op dit moment is mijn leventje aardig normaal.
School is normaal, mijn vrienden doen normaal, de kerk is normaal, mijn gedachtes zijn normaal.. Eigenlijk is er niets spannends aan.
Soms dan zit ik op de fiets en moet ik heel ver weg. En dan beeld ik me in dat er iemand naast me komt fietsen, dat er een ongeluk voor me gebeurt, dat ik wordt ontvoerd.. Dan zou ik nog eens iets kunnen vertellen.. Dan zouden jullie tegen me aan kijken als de meid die het leven van die fietser heeft gered.. of de meid die ontvoerd was en weer terug is gekomen.. Dan lijk ik er meer toe te doen, dan heb ik iets te vertellen, of dan beteken ik wat.
Ik zeg niet dat ik nu geen enkele inbreng in jullie leventjes heb.. Ik schotel julllie allemaal rare verhaaltjes voor, zo ook deze..

Deze week noem ik de week van de Droom.
Want ik droom de hele dag. Dat ik anders ben dan wie ik nu ben. Dat ik er meer toe doe. Omdat ikop dit moment gewoon niet zo'n leven in mun doel heb ( natuurlijk wel een uiteindelijk doel) Tja..het is maar goe je het bekijkt.. School gaat goed, met de vrienden gaat het goed, met de kerk gaat het goed, ik ben niet verliefd ( dus daar heb ik ook geen doel aan, want dan zou i ker wel voor gaantoch?)..
Ik ben volkomen onbelangrijk eignlijk..

Denk nu niet dat ik mezelf zielig vind of dat ik een minderwaardigheidscomplex heb.. Zie het meer als een niet bewust leven.. Ik leef best, maar ik weet gewoon niet zo goed waarom.
Naja,

Kom maar op met jullie levens inspiratie, want ik ben het even kwijt!
Lydia

10 opmerkingen:

Supermaver zei

Euh... wat dacht je van 'het leven is een feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen'? Of 'als het leven je een schop geeft, geef het leven dan een schop terug'?

Anoniem zei

Of ga gewoon je leven schilderen. En dan denk je opeens van jeeeeeuj dat is het :)

(of werkt dat alleen bij mij? )

Anoniem zei

nou, ik kan iig niet schilderen, dus bij mij zal het wel niet werken, maar ik kan me wel voorstellen hoe je je voelt lydia. En t is wel vervelend soms, maarja. Je kunt er verder alleen zelf wat aan veranderen. Misschien een nieuwe hobby, of dingen die je heel gewoon vindt anders doen (je tanden poetsen terwijl je op de kop staat bijvoorbeeld, is nog lastig ook nl:P)
Meer dingetjes weet ik nu ook niet zo gauw te bedenken. Als ik het wel weet, dan zeg ik het nog wel:)

Anoniem zei

Hmm lastig is dat..
Beter wel genieten dan van de kleine dingen in het leven!:) Dan word je je des te meer bewust van dat je leeft, en dat deze aardkloot zo gek nog niet is, zo af en toe!:)

Hug
Esther

Anoniem zei

Mocht je meer interesse hebben
www.frisenfruitig.web-log.nl
:)

Anoniem zei

maar lydia
je bent tog bijzonder.
kijk vroeger was ik altijd bang voor jou:p dat noem ik nog best wel bijzonder he:P

Anoniem zei

oja da berichtje was van mij

xx
steven

Lydia zei

hm.
Nou dat fleurt me op..Haha:)
Naja, ik maak er maar een leuk leven van
lydia

Sjoerd zei

Heey Lydia,

ik denk dat je meer de nuttigheid en de vreugde van het leven ziet als je meer weet wie je bent in Christus. Niet naar de omstandigheden en de situatie kijken, maar nu wie je bent.
Je bent een dochter van God.
Je bent gered door Jezus omdat hij je waardig acht
je bent het zout der aarde en het licht der wereld
je bent erfgenaam van Jezus met recht op zijn erfenis
zo kan je nog wel even door gaan :)

gaaf is dat he? we hoeven niet mee te gaan op de golven van onze omstandigheden en emoties, maar kunnen gebalanceerd in vreugde en nuttigheid leven omdat we weten wie we zijn.

ik wil je echt aanmoedigen om dit te gaan onderzoeken, met jezelf, met vrienden, met God. Kijk in de bijbel wat Jezus zegt over wie we zijn, en wat Jezus over zichzelf zegt. Hoe meer je weet wie je bent (met je hart), hoe meer je echt kan leven. Dat leer ik nu. Echt gaaf.

(ik bedoel hier trouwens niet mee te zeggen dat je het niet goed doet ofzo, maar ik denk dat weten wie je bent een van de belangrijkste dingen is in je leven, en ik kwam laatst achter allemaal nieuwe dingen, waardoor ik anders in het leven sta)

knuffel!

Tinkolo zei

Kijk Sjoerd, daar hebben we idd wat aan !!! :D

Enne Lydia, je kunt altijd de bijbelstudie methode van ONE gaan doen hea :P