zondag 14 oktober 2007

Verw8

*zucht*
BLuh.
Wat een weekend.
Ik ben aardig door elkaar geschut geloof ik.
En nu heb ik even rust nodig om alles weer op z'n plekje te zetten.
Maar niet voordat ik even wat heb getypt.
Het was het me weekendje wel.
Eigenlijk ging alls zoals ik verwachte.
Josse was inderdaad jarig, hij vond mijn cadeautje leuk.
Hakuna Matata verloor de wedstrijd, zoals ik al voorspelt had vordat de wedstrijd begon.
Het werken was leuk en zwaar, zoals ik mezelf al wel had gewaarschuwt.
Het Jeugdweekend was zo leuk als ik dacht, en zo leerrzaam. en gezellig.
Het enige wat ik me nog niet gerealiseert had was dat ik wel eens misselijk kon wordn van de auto van R&B. Dat is dus nu mijn verassing.
En op JW heb ik oook wel verassingen gezien.. en daar moet ik dus wel ff van bijkomen. Ofzo.
Poeh, ik ben moe zeg.
gelukkig heb ik geen huiswerk voor morgen..
Nu ga ik slapen.
Laaatur
Lydia

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Weltrusten:)
xx

Anoniem zei

kan je ook wat dingen voor mij voorspellen. of ik nog veel ga leren bij wiskunde ditr jaar ofzo:P
x
steven

Tinkolo zei

Jah, Later !!!