vrijdag 26 oktober 2007

Heirdo

Ik houd jullie natuurlijk in oneindige spanning omdat ik nu nog steeds mijn nieuwe haar heb laten zien.
Sorry, maar ik denk dat jullie nog even moeten wachten.
Mariska heeft een filmpje gemaakt, en foto's , maar die staan nog niet op Youtube. Ik moet haar dus nog even vragen.
Ow wacht, ik maar wel even snel wat fotootjes van mezelf:





Nou, dat is het,
hier moeten jullie het mee doen de komende tijd.
Ik weet het, het is niet veel, maar maak je geen zorgen, er is nog genoeg haar om naar te kijken.
Het filmpje volgt nog wel, ik ga Mariska niet opjagen.
Laat vooral weten wat je er van vindt, als je me maar niet uitscheld voor NSB zoals mijn Vader deed ( die mag je wel uitschelden, maar doe het dan wel anoniem)
Liefs,
Lydia

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Kmoet zeggen dat ik t vorige leuker vond.
Maar dat betekend niet dat dit lelijk is, want t blijft hip :)

Tuin97 zei

Oei Lyd, das wel erg kort, zeg! Maar ik zal je niet uitschelden, hoor. Die papa van jou is niet aardig als hij dat doet. Langer vind ik ook wel leuker, denk ik. Je hebt zulk mooi haar en dan is het zonde om het zo heel erg kort te knippen. Maar met lang of kort: je blijft gelukkig de lieve, leuke, gekke Lydia die je bent.
Liefs, XXX

Anoniem zei

Whoei, dat is me eens even kort. Even wennen voor mij.. (en misschien ook wel voor jou)
maar wel leuk,
tof dat je het zo kort durft te knippen.. Ik denk dat ik het wel leuk vind :)

(Jou pa is gewoon gigantisch jaloers op je haar.. daarom scheld ie je uit.. )

Liefs!