maandag 3 september 2007

De dag van..

Deze dag noem ik de dag van de verandering.
Want veranderingen waren er vandaag genoeg!

- Allereerst werd ik uit mezelf om half 9 wakker, droomde ik 3 dromen en waren daarna nog maar 10 minuten voorbij. Dat is heel nieuw voor mij, wie droomt er nu drie dromen in 10 minuten.. Raar, want ik dacht echt dat het lange dromen waren, waar ik lang over deed om te dromen.. Blijkbaar zat het dus niet zo, maar het is wel een verandering.

- Ik heb 4 jaar lang voor de Paarden van Max gezorgd op de vrijdag. En nu is daar zomaar ineens een eind aan gekomen. Nu heb ik de donderdag. Raar, maar waar . Een verandering, maar niet persee vervelend.

- Mun blogje ziet er weer eens anders uit. Nu mét leuk plaatje. Ach ja, dat maakt verder niet uit, maar het is een verandering.

- School. Een moeilijk onderwerp. Dit is misschien wel de grootste verandering. Ten eerste is Weerdestein niet meer ( rust in vrede). De brugklassers mogen hun fietsen daar nu stallen. TEn tweede is het lerarenlokaal omgetovert tot studielokaal.. of stiltelokaal, hoe je het maar wilt. Ten derde is de vloerbedekking op de 1e verdieping drastisch verandert in geel met oranje, even wennen dus.
Maar de grootste verandering is niet aan de school gezien. Het gebeurt in mijn hoofd. Ik zat op het winkeltje van onisiforus en mijn gedachten tolde door me heen. Nu zit ik dus in de vierde. Alweer. Toch wel wat veranderingen; geen toetsweken, geen 2 ongeoorloofde absenties, een verzuimbeheerder.. Ik kijk naar al mijn oude klasgenoten. Die zijn allemaal wel over. En dan schiet er ineens een gedachte in mijn hoofd: Zij doen allemaal examen dit jaar. Examen! Wat een bikkels. Het is maar goed dat ik ben blijven zitten, ik ben nog helemaal neit klaar voor mijn examen,.
Ik zit in de vierde.. Niets bijzonders, niets spannends. Maar zij, al die 5 havooers en 6 vwoers.. Wat zal er wel neit in hun hoofden omgaan? Ik moet het ze maar een keer vragen.

En nu de leukste verandering:
Hopelijk kom ik, na 3 jaar weer bij Marjolein in de klas
Joechij!

Gezegende dag verder
Lydia

3 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Lydia zei

oeps..
Ehm, ik ging 1 berich van Marjolein verwijderen, omdat ie dubbel was, maar nu ehm, zijn ze allebei dus weg.. he knaken(A)
Sorry Lein, maar ik weet wat je zei.
Lydia

Anoniem zei

Ik citeer mezelf:

"Jaa, weer bij jou in de klas!:)

Kvind de veranderingen op schoo lniet leuk, t uiterlijk van de school niet (lelijke vloer(A)), de nieuwe/strengere regels, en weer allemaal nieuwe mensen nzo heb ik ook geen zin in,.. zie n beetje op tegen morgen stiekem..

Je layout is tof ;)

xx''

:)