vrijdag 10 augustus 2007

Hemels Zweden

ow wauw,
wat een heerlijk moment is dit.
het lijkt simpel, dat ik hier zit achter mijn computertje, maar dit is een zalig moment voor mij!!
Na 3 weken Zweden ben ik het bloggen gaan missen.. Ik ben er achter gekomen dat ik echt verslaafd ben.. ik heb er zelfs over gedroomd. En daarom geniet ik nu zo!!

Maar nu : Zweden.
Ik ben in totaal op 4 verschillende campings geweest door zweden heen. Eerst een week bij vrienden die daar een eigen boerderij hadden. kernwoorden: regen, muggen, zwemmen, boot, buks schieten, gras maaien, nog meer muggen, trampoline, saskia's animatieruimte, uitslapen, vissen..
we gingen door naar een camping in Tiveden. Veel nederlanders.
Kernwoorden: Nederlanders, meer, zwemmen, mooie zonsondergang, warmte, muggen, natuionaal park ( sueprmoooi!!), vissen, luieren, zingen, ontstoken teen, frisbee record van 149..

toen gingen we richting Stokholm.. Daar wonen namelijk mijn oom tante en kinders. we sztonden op een vreselijke camping, waar ik het verder niet over wil hebben. Met Jaap, Malin, Jonathan en Emilia was he tleuk!! lekker zwemmen, an een toren afspringen van 4 meter hoog .
Stokholm in.. dat was..: zo groot.. zoveel mensen! en rare.. je hebt nog nooit zoveel stelletje rare mensen gezien. dat is ongelofelijk! Emo's , alto's gotics, mensen met groense hanekammen en blonde plukjes..
stokholm was leuk. Wisseling van de wacht gezien, schoenen gekocht (L) broek gekocht (L)//
en toevallig ook de gayparade van stokholm gezien..

Peoh,
foto's mag je komen kijken als je daar zin in hebt , ik heb geen zin om alles hier op te zetten ( ja sorry hoor, ben ook net thuis.
Nou, lekker saai stukje voor deze keer..
Er zijn nog veel leuke vooruitzichten komende tijd:
- Naar zeewolde naar mensen/.
- flevo
- jarig. wat, 23 augustus lydia jargi:P

zo. dat is wat.
ehm groet.
dit was saskia van het animatie team.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb al n heel verslag van je vakantie gehoord+foto's gezien :) Zweden lijkt me echt wel tof/mooi! :)

Jij moet gewoon je verjaardag op donderdag vieren, want dan ben ik vrij! :)

au revoir
(spreek uit als; orva als je t net zo snel wil zeggen als de fransen)

Supermaver zei

Saskia van het animatieteam? Ik stel me dan voor dat je in een enorm pandapak kleine kinderen vermaakt. Of was het iets in combinatie met die buks?

Lydia zei

Haha..
Nah, das een lang verhaal..

MARIS KAAS? zei

Hea Lydia!
Oooh bijna Jarig! Zozo. Ga je nog zo'n hip thema feest geven wat je eerst leuk aan het brainstormen was? ;) Maar welkom thuis! Ik hoop dat je hier geniet van het ontbreken aan kolonies muggen. (hier komen ze altijd sneaky alleen,...) En dat je geniet van uuhw. Het ontbreken van heel veel mooie natuur ofzo?

Zie j op flevo!
Liefs
Mariska

ps: boehoee! maaike gaat niet mee :(

Johan zei

Ha Lydia,

Jij hebt Zweden erop zitten. Nou, ik moet nog op vakantie naast al dat werken en YOY. Flevofestival en nog weekje naar Friesland! Dus..