woensdag 18 juli 2007

Punten

Even wat, wat ik kwijt wil :

- ik heb mezelf vandaag maar weer eens uitgesloofd als echte klusvrouw.. net zoals zaterdag, zondag en maandag. Ik geloof nu écht dat in me zit! Ik heb vandaag een kast geschuurt. Een best moeilijk werkje, omdat je het zo makkelijk kan verpesten. Gelukkig ging alles goed ( het leuke ervan was, was dat ik een MAN moest uitleggen hoe je goed moet schuren.. dat lag verder niet aan mijn oneindige wijsheid, maar misschien meer aan de domheid van de man)

- Ik heb vandaag de beste manier uitgevonden om over je moeheid heen te komen. Het klinkt misschien raar, maar ga zo actief doen dat je er bij neervalt. Ik was SUPERmoe, maar moest nog naar Mulan ( paardje in Bennekom). Ik had natuurlijk helemaal geen zin, maar het moest. Dus dan maar op de skates, dat kan nooit kwaad. Eenmaal daar was ik weer helemaal opgefrist en bij de terugweg heb ik nog een extra blokje omgegaan. En nu ben ik neit zo moe meer. Het helpt!

- Ik ben oneindig trots op mijn broertje Simon, die gister gestraald heeft in zijn groep8 musical. Hij had de meeste hoofdrol en hij was ZOO goed.. ik dacht echt nóóó dat kan niet, :) hartstikke leuk..

- Vrijdagochtend om half 5 ga ik op vakantie. Naar zweden wel te verstaan. En dan ook nog eens 3 weken lang. Ja lekker, dat vind ik ook:) ik denk dat ik de inspiratie daar vind om met mijn verhaal verder te gaan. De tweede week ben ik bij familie en hopelijk kan ik dan even wat op internet zetten, omdat ik het anders nou zal volhouden ( hoezo verslaafd??)


Voor de mensen die me heel erg gaan missen ( wat misschien zou voorkomen, weet ik veel, voorzorgsmaatregelen ofzo?) sms of bel.. de kosten zijn voor jou! je kan me ook altijd een brief schrijven ( zo'n lekker lange, waar je drie dagen over doet) en dat ik die dan kan lezen als ik weer terugben.. misschien helpt het?
Of je kijkt gewoon naar dit plaatje.. misschien helpt het ook, hoewel je niet veel van me ziet omdat ik in een veld met bloemen zit.. maar die zijn ook mooi toch??



Gegroet! Lydia

10 opmerkingen:

Sjoerd zei

hmm...een man die niet weet hoe hij moet schuren?..wat een fumbler!
maarja, ik zeg maar niks..misschien beledig ik em nog.
ik ken een vrouw die de senseo wel 5x fumbelde.
ik ben trots op je dat je wel je moeheid overwon om een beker siroop te halen. erg gehoorzaam ;)
ik spreek je nog wel voor vrijdag. En dan ga ik wel een mooie lange brief of verhaal schrijven. Zodat jij die tussen die mooie gele paardenbloemen kan lezen.
kus

Anoniem zei

jaaa onze kröller müller foto :D

Maar uuuhm, mag je ook bellen/smsen/én schrijven? Anders overleef ik het niet hoor.. (A)

Maar dat van die man die niet kan schuren valt me n beetje tegen, kdacht dat mannen dat gewoon ingebouwd hebben, n stukje in hun hersenen die alles van klussen afweet enzo?

hug

Lydia zei

Hahah..
wat een sarcasme hier toch allemaal..
Maar een vrouw die geen senseo kan zetten, adt is wel heel slecht denk ik..
Lydia

Johan zei

Lydia, jij moet ook klussen?! Goed bezig ;)

Moeiheid is niets meer voor mij. Vroeger nam ik nog wel eens energiedrank maar das ook nie erg gezond.

Iig. fijne vakantie, lekker lang!.. Maarja, vakantie is meer dan alleen weggaan naar het buitenland. Veel plezier!

Anoniem zei

Ik kijk af en toe wel naar het plaatje.. :) Nou goede vakantie Lied!

Anoniem zei

Lydiaa! Ik wens jou een heeeeele fijne vakantie!!
En ik ga je stiekem wel een beetje missen.. ;)
Liefs!

Anoniem zei

heej lydia,

mooie site hoor.(via link van timo:P)
fijne vakantie in zweden

greetz >>>BOUKE<<<

Anoniem zei

hee lied
tof om je gister nog even te spreken. ondanks zeurende ouders.
even weer lief(de) en leed met je delen, gaaf...
pff ik ga jou missen. maaaar als ik er aan toekom zal ik op emmaus een lange brief aan je schrijven. dat je er toch een beetje wat van meekrijgt...

en ik ben trots op je kluspraktijken. toch goed om jezelf nuttig te maken, en nieuwe vaardigheden te leren. en daar heeft sjoerd uiteraard ook wat aan.:) vet diddl.
nou lied, tot gauw, we spreken af bij onze flevo-meeting!

kus
judith

Zomaar een vader zei

als je klussen echt zo leuk ....
en je mag mij ook best eens uitleggen hoe ik moet schuren, ik heb daar zo'n apparaat voor en dan gaat het eigenlijk wel vanzelf

Anna zei

lieve lied,
de-kwaadste-niet.
sterker nog - weet je wel dat je geweldig bent.
waarschijnlijk wel, omdat je moeder je al je hele leven die boodschap toezend.
maar nu, vandaag terwijl ik bloggend door de ruimte surf, is het zo dat ik deze opmerking wel naar jou toe durf
te slingeren, je bent een kei namelijk, serieus
en ik ben gek op je, 't is heus.
lied, wat een zaligheid dat jij momenteel
vertoevend proviteert van het voordeel
omringd te zijn van de zaligheden van het land van mijn dromen,
ik zou zo wel naar je toe willen komen.
ik hoop dat je onze familieleden daar hartelijk groet,
ook van mij. het ga je goed,
dikke knuffels van een trotse nicht op haar heerlijk vrijpostige jongere exemplaar,
xx anna! (ja, nu is het klaar:)