woensdag 29 augustus 2007

FLevo(2)


In mijn gedachtes vlieg ik even terug naar Liempde, waar het FLevo festival ook dit jaar weer plaats vond. Veel foto's van Flevo heb ik niet laten zien, dus hier dan maar een paar.


Dit is This Beautiful Republic. Een leuk bandje, die ik op cd beter vind dan in t echie. Hier de vet dimme drummer met een leuke tatoe op zijn armpje. Deze foto is van achter genomen, dus je ziet ook de uit zijn dag gaande menigte!


Ja, en nu de bassist, die volgens vele toch wel de Hunk van de band is. Ik heb er duidelijk geen mening over.
Het soundchecken van de Newsboys. Leuk aan dit fotootje is dat Paul toch wel een beetje moe is en misschien ook wel een jaartje ouder wordt. De drummer ook, maar die laat dat lekker nog niet merken:)
Ja, Peter met zijn mooie gitaar. Wat blijft die man me verbazen. Lief is ie zeker, dat is tenminste wat mijn vader zei.
En dan hier, ons "familieplaatje. Ik en de drie andere dames die het flevo avontuur met mij hebben mogen delen! Ik heb er ontzettend van genoten, en volgend jaar zeker weer.

Judith is heel druk bezig met alle filmpjes..
eentje is er al, de rondleiding bij backstage door Lydia.
Geniet ervan!


EWhm, wat er met mijn lettertype is gebeurd weet ik ook niet helemaal, hopelijk is het niet te erg.
Ik heb zo ongelofelijk de behoefte om gewoon lekker te typen en alles wat in me op komt op te schrijven.. Maar dat doe ik niet, omdat ik weet dat ik dat niet leuk zou vinden als andere mensen dat zouden doen die net zulke gedachtes als mij zouden hebben. Ofzo.
Dus ik denk dat ik maar stop, en ergens anders mijn letters in mijn hoofd opschrijf, omdat deze blog daar uiteindelijk toch neit voor gemaakt is, hoewel ik dat best zou kunnen doen. Maar ja, klant is koning:)
Liefs,
lydia



6 opmerkingen:

j zei

ja vet dimme.

owww lydia het was zooo ongelofelijk leuk om bezig te zijn met dat filmpje!!! heb me echt kapot gelachen, ook om de dingen die ik er uit heb gelaten. maar ik denk dat ik halverwege nog wel een keer een rest-filmpje maak. over 'een hoofd voor 30 euro', 'droomgel' enz.
maar je moet keuzes maken. en dat heb ik al te weinig gedaan aangezien t filmpje 6 min is;) nee dat kan geen kwaad. de tijd vliegt. maargoed, het is leuk om t te maken en dan met zo'n eindresultaat. ben er ook gewoon tevreden over:)

jij bent leuk, en je kan heel educatief rondleidingen geven;) (ik citeer: dit is het. )

Anoniem zei

Jaaa Flevo :)
groot terug droom moment opt moment
eerst t filmpje van Judith zien, nu deze foto's.. :)
Twas echt supertof! :)

Lydia, je hebt talent voor rondleidingen geven idd :P

Heb je morgen wat te doen trouwens? (zie smsje)

xx

Anoniem zei

dat filmpje is echt geweldig(Y)
eg gaaf dat je zo backstage kon
en helemaal dat je een rondleiding geeft. dan kunnen mensen die nog nooit backstage zijn geweest ook zien hoe het is.
leuk(Y)
bart

Supermaver zei

Kom maar op met je gedachtes!

MARIS KAAS? zei

LYDIA IK VIND JOU LIEF!

Anoniem zei

Vet filmpje, zo releax backstage.

Johan