donderdag 5 juli 2007

Vakantie

Hallo Tuig!


Het is er: Mijn vakantiegevoel. Ik heb het gevonden en het is er nog steeds.
Het begon Woensdag, toen ik lekker kon uitslapen. Hoelang heb ik wel niet de wekker gezet en met een sjaggie hoofd mijn dagelijkse routine moeten afleggen. Hoelang heb ik moeten smachten naar een tijd waarin dat alles voorbij is en dat ik gewoon kan blijven liggen als ik wakker wordt en lekker kan luisteren naar de prachtige geluiden van..
Regen.
Okej lichtelijk geeriteerd door het geluid van de regen ipv de vogels die huyn hoogste lied fluiten loop ik in mijn mooie, blauwe pyama naar beneden. Ik rek me nog eens goed uit en kijk dan op de klok.
Half 12.
Half 12?!! Een diepe zucht laat mijn hongerige gevoel opkomen en rustig begin ik aan mijn welverdiende ontbijtje.
Om 12 bedenk ik wat ik deze dag wil gaan doen. Als een brandende Pijl schiet het me te binnen: Ruben en Timo en Marjolein komen vandaag en ze blijven slapen en ze zijn er morgen ook nog!Ik bedenk me dat ik mijn eigen kamer nog moet opruimen en de logeerkamer ook. * zucht*. Het is voor een goed doel bedenk ik me en vrolijk fluitend begin ik aan mijn kamer.


Van kwart over 3 tot half 5 's nachts begon mijn vakantiegevoel pas echt te koken. Denk aan: Koehandel, Halli Galli, Voetbal, Foto, lachen gieren, eenwieleren, Belachelijke films met gevangentuinamnnen, enge Hanks en gespierde spartanan midden in de nacht. Tja, als jongens films mogen uitkiezen gaat dat meestal niet goed:P
Donderdag : dood, leuk, zon, benardo's stad, kleren uitzoeken die neit leuk zijn, grolschspel knuffelen.


En nu zijn ze weer thuis.
Er zijn veel foties gemaakt.
de hoogtepunten die vastgelegd zijn op beeld zijn.
De verkleedpartij: ( met jassen van Marjolein en Lydia)

Eenwieleren was ook van de partij.
Lydia kon het al ( lees vorige blogs), maar Ruben dus niet. gelukkig kon ik hulp bieden.



Tja. en dan dit nog,
omdat je niet zonder vrienden kan




Lydia

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Twas echt fijn:)
Alleen nu ben ik superrr moe
weltrusten straks ;)

Anoniem zei

Ik ben ook moe maar het was erg gezellig lied!
Vooral de laatste foto doet het hem:P
kus (ownee hug) ruben

Anoniem zei

ff mn vingers uitrekken hoor, ben uit wel moe, en nog niet beter.
echt slecht van me,
maar wel een leuke blog lydia!
de foto's verschijnen morgen wel op mijnalbum op jouw advies
knuffl Timo

Lydia zei

hee matties
dank jullie
vaker doen?

a zei

jaa, maar wanneer??
vlak voor Flevo ofzo

Lydia zei

tja
weet niet.
Begin augustus.
maar dan wel beejte bij jullie hea>

Anoniem zei

hee neem mij dan ook mee man:P

Anoniem zei

Bij ons kan vast wel:)
hier zijn bruggen zat:P

Timo

Lydia zei

hahaha:)
nou, dan is het goed!
lydia