donderdag 14 juni 2007

Op weg naar...

Vandaag ging ik met school naar Kroller muller.
Marjolein de liefste mocht met onze klas mee en dat vond ik heel leuk:)
Marjolein had ook een fototoestel mee.
Dat vond ik ook heel leuk.

De busreis was lichtelijk saai. Het was een kort ritje, dus veel tijd voor echt goeie foties hadden we niet.
Wat jamemr nau..

Er waren allemaal leuke stanbeeldjes en kunstwerkjes. Zoook deze hierboven.. Je ziet het niet helemaal maar achter ons licht een dooie man van hout die gesneuveld was. Wij vonden het wel leuk om dat even na te doen

zie hier de gesneuvelde man..

verder was er ook dit..
erg appart,
ik kijk ook wel moeilijk moet ik toegeven


Het mooiste kunstwerk vonden marjolein en ik deze..
een stenen iets..
Erg mooi en dynamisch
Je kon er ook leuk op klimmen!

We kwamen ook nog een mooi bloemenperkje tegen en daar moest ik gerwoon even in zitte. Hier was ik net bezig de bloemen aan te vallen


De trugreis was ook weer saai..
Maar hij was te kort om normale foties te maken.
Dan maar zo.

Dat was het voor deze keer.
Lydia ( en met behulp van Marjolein

4 opmerkingen:

Anoniem zei

wauw
wat zijn wij weer fotogeniek :)

Anoniem zei

Hmpf. pff..hmm ff.. phoe..tjaa..puf..hijg
Hmpf hmm ff.. whhe..ff..pff:P

Mooie foto's:)
xx

The world can't take away Your love[8]

Anoniem zei

leuke foto's hoor
jullie hadden wel geluk met et weer
s'avonds ging et weer regene
pff wat haat ik regen

groetjes Bart

Anoniem zei

hu hu ,, ohe,,ph. ah hekahlejghv
( dat was een reactie op eshter, ik ben niet goed in het opschrijven van bovenmenselijke geluiden)

lydia