dinsdag 19 juni 2007

Joop en Jet 20 jaar

* JOOP! We staan op de blog van Judith!!*

Oeps, iets in mij laat mij kleiner worden dan ik eigenlijk ben. Wat stom van mezelf.. vandaag zijn mijn ouders 20 Jaar getrouwd, en ik vergeet dat zo maar te vermelden.. wat slordig van me.. en Judith schrijft er over op haar blog ( die is nieuw trouwens, http://www.oke.web0log.nl/ )
dat kan natuurlijk niet!

Dus nu, een stukje over mijn ouders!
Mijn ouders zijn vandaag 20 jaar getrouwd!
Een hele prestatie tegenwoordig.. zeggen ze. Maar ik vind dat helemaal niet zo gek. Mijn ouders zijn dan wel al 20 jaar getrouwd, het lijkt ( meestal) alsof ze nog steeds verliefd zijn!! leuk toch?
We gingen vandaag ook uit eten, en dat is heel bijzonder!
Lekker Wokken, geniaal!

Het was erg leuk.
Even twee foties van mijn geweldige ouders!
Papa is ongetwijfeld de beste gitaarspeler ter wereld .. ik ben hem ook erg danbaar dat ik een stukje van zijn Muzikaliteit heb kunnen erven!

en dan nu min Moeder.. op deze foto doet ze waar ze het best in is: Simon verwennen ( nee dat is niet waar, sorry) ze is de beste knuffelaar.. en erg liefdevol!
Kortom:
MIjn oduers zijn gweldig en over 5 jaar geven ze een feest!
Lydia

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd!:)
kus

Lydia zei

dank je wel:)
ik vind het zelf ook heel leuk..:)

a zei

gefeliciteerd,
knuffel van de Boerrigters
hug Timo

Tinkolo zei

Gefeliciteerd en de Judith link klopt niet, editen dus :P

ga naar

http://www.tinkolo.blogspot.com

:D

Anoniem zei

van harte gefeliciteerd(^)
doe ze de groeten van me

groetjes bart