woensdag 23 mei 2007

man vs vrouw

halloo luitjes!

" I wish I was al Appel. Hanging on a tree.
and every time my sweetheart passed, she take a Bite of me"
schattigheid ten top?
ik zou willen dat het zo makkelijk was.
dat wij als dames en de jongens daaro gewoon met elkaar zouden kunnen communiceren..

best raar, want er zijn mensen die echt serieus denken dat mannen/jongens/jongeheren geen gevoelens hebben. Ik denk dat ze wel een beetje gelijk hebben.. het spijt me. Misschien wordt het nu wel een beetje gemeen, of ironisch, maar soms dan moet je gewoon even over jongens praten. Niet in de leukheidssferen, mar gewoon even hoe vervelend ze zijn..
Ik denk dat ik hier ook voor heel wat andere dames spreek als ik zeg dat jongens gewoonweg lomp, vervelend en onbeschoft zijn. Niet allemaal, en ook niet altijd, maar soms. poeh, dan heb je er dat soort bijzitten.. die dan gewoon niet weten hoe ze met mensen om moeten gaan. Jongens hebben denk ik ergens wel een achterstand jah.

Ik vind het ergens ook wel raar dat eerst Adam is geschapen en daarna Eva. Want het betere ras is over het algemeen wel de vrouw. Nee, niet in barbecuewen of autoracen.. Ik bedoel de Echt belangrijke dingen in het leven. Ik zeg denken, ik zeg zingen, ik zeg lachen.. ik zeg dingen doen. 9 van de 10 vrouwen kan meer dan 2 dingen tegelijk ( denk ik). Ik luister nu muziek ( mika(sorry maaike), probeer te verstaan wat ze zeggen en ik typ en ik denk na over wat ik eigenlijk wil zeggen. Best wel wat dingen tegelijk die toch erg belangrijk zijn. Trouwens, ik heb nog nooit een man zien autoracen en bbqen tegelijk.. ( hm job of ruben zou nu zo'n bijdehante opmerking kunnen maken van: ow, heb jij wel een vrouw zien autoracen en bbqen tegelijk? natuurlijk niet..vrouwen houden zich bezig met belangrijke dingen ( daar zouden job en ruben ook wel een opmerking kunnen maken van: owja, zoals kleren kopen en make uppen en roddelen ( hebben ze wel een beetje gelijk in)) maar om het tegendeel te bewijzen zal ik toch maar wat argumenten uit mijn handen laten voortkomen.

kleren kopen is noodzakelijk.. iedereen heeft kleren. vrouwen zijn alleen wat kieskeurig, ze willen het beste voor zichzelf en daarom doen ze er wat langer over. er zijn ook heel veel vrouwenkleren! dat is niet makkelijk!
make up.tja, dat heeft vast een man uitgevonden! Die vond ons niet knap genoeg en heeft toen maar vieze zwarte goedjes uitgevonden om rond je ogen te smeren.


het spijt me mannen, maar op dit moment staan jullie onderaan aan mijn MustList.
ja ook dat klinkt fout, maar ik ben het nu gewoon even zat.. uiteindelijk maken ze je leven toch wel kapot dnek ik ( of omdat ze je verlaten, of omdat je niet kan kiezen, of omdat je niet kan stoppen van ze te houden.. beetje dat Ilove you but I hate you gevoelens.. allemaal door die mannen)


13 opmerkingen:

Anoniem zei

Sometimes I agree with you..
But most of the moments I think that man's are (bijna) as good as womans.. (BIJNA!)

Maar vrouwen blijven natuurlijk op heel veel gebieden gewoon beter ea :)
Alleen soms heb je gewoon even n man nodig om weer een beetje uuhm, normaal te worden fzo? :P

Anoniem zei

Sometimes I agree with you..
But most of the moments I think that man's are (bijna) as good as womans.. (BIJNA!)

Maar vrouwen blijven natuurlijk op heel veel gebieden gewoon beter ea :)
Alleen soms heb je gewoon even n man nodig om weer een beetje uuhm, normaal te worden fzo? :P

Anoniem zei

kijk, vrouwen willen gelijk gehoord worden dus ze commenten 2 keer hetzelfde :P

zeg lydia..
allereerst moet ik toegeven dat vrouwen het leukste liefste en schattigste zijn dat er bestaat..(nouja.. er zijn uitzonderingen, maar dat doet er niet toe)
ik geef het maar toe..

verder heb ik wel enkele critische kanttekeningen bij jou verhaal.
'make up.tja, dat heeft vast een man uitgevonden!' wat een toeval zeg dat make-up nou net door een man is uitgevonden. niet echt toeval echter, omdat ongeveer 95% van de uitvindingen gedaan is door een man.. appart dat zulke lompe onbeschofde wezens dat kunnen he?

wel grappig dat je vind dat het hard nodig is om vrouwen op te hemelen..

j zei

ik ben het dus zeg maar niet met je eens.
mannen en vrouwen hebben allemaal slechte eigenschappen.
ik zal er een stel noemen die ik het meest frustrerend vindt:

mannen:
-roken (!)
-boeren
-met je eens zijn dat dronken worden echt niet gaaf is, maar het dan alsnog zelf wel worden (!!:S )
-denigrerend praten over vrouwen
-patseren met auto's

vrouwen:
-roddelen
-uiterlijk gerichtheid
-denigrerend praten over mannen
-dronken worden met alle foute gevolgen van dien.
-patseren met make-up en sieraden

maar ze hebben ook heel veel goeds:

mannen:
-beschermend
-lieve dingen zeggend en grappig
-sterk ('laat mij dat maar even doen')
-hardwerkend (van 9 tot 5)
-sommigen willen ook nog echt voor God leven (hoe gaaf..)
-mooi kunnende zingen.

vrouwen:
-zorgzaam
-pratend/luisterend
-makkelijk lieve dingen zeggen
-open + eerlijk
-gevoel voor details
-mooi kunnende zingen.

dus;
dat was mijn betoog:
ze hebben allemaal hun foute en fijne kanten.
maar we zijn wel allemaal kids van God. =)
xj

Anoniem zei

wow job, ik wist helemaal niet dat wij roken en lopen te patsen met onze auto's .

en natuurlijk zijn wij heel vaak dronken en dat vinden wij egt heel stoer :S

steven

Anoniem zei

Hej Lydia,
Ik vind het een heel leuk en goed verhaal.
Ik laat je ook helemaal in je waarde en je hebt ook wel in een paar dingetjes gelijk:) maar meestal als vrouwen zo gaan praten verlangen ze des te meer naar een man..:P Echt waar, tis bewezen...door een vrouw!

kus ruben

j zei

haha
ik zei dat steven;)
en er zijn uitzonderingen, wat ik ook al zei:) gelukkig doe jij al dat soort dingen nooit :P


haha vind t wel interessante theorie van je ruben, dat ze dan juist wel een man willen. maargoed, bij lydia staan ze onderaan dr 'mustlist'. (wat ik niet helemaal geloof. er zijn vast wel dingen die je nóg minder graag wil)..

haha lied, weet je nog de ene keer dat wij t over jongens hadden, op flevo, en dat toen die gasten bij ons in de tent kwamen zitten?:) hahaha vet lache!:)


judith

Lydia zei

hee mensen

ik wist wel dat zo'n menginsverschillenartikel het goed zou doen:P
maar goed.
ehm ja
jullie hebben allemaal wel ergens geleik, dat kan ik neit ontkennen.
tuurlijk zijn mannen en vrouwen ongeveer hetzelfde, ze zijn toch allemaal geschapen door God, dus dat maakt niet uit..

wat ruben zegt moet ik nog over twijfelen.. ik zoek een man, maar niet nu.. voor over 5,6 jaar misshein..

ja judith ik weet nog goed op flevo..
en toen hadden we het er over dat als we op lowlanc zaten ( of hoe je dat ook noemt) dat we dat dan waarschijnlijk niet zo fijn zouden vinden omdat we dant zouden denken dat ze dronken waren..
wel grappig, jongens zijn ongeveer standaart dronken als ze rare dingen doen ( vinden sommige dan) ik weet wel beter..

lydia

Anoniem zei

vrouwen roken ook.
jaaa
marjolein draagt ook wat mee aan deze discussie :)

Anoniem zei

Hmmm... Wat een vrouwelijke opstandigheid hier. Ik voel met ineens niet meer zo welkom (-:
Uiteindelijk gaat het erom wie wint met armpje drukken, nietwaar? Kom maar op!

Anoniem zei

whaha

eg te grappig omt e lezen al die comments
ik zal ook nog ff mn mening geven
ik vind niet dat je van alle mannen/jongens/jongetjes hetzelfde kan zeggen
ze zijn allemaal anders
en dat is net zo met vrouwen
sommige mannen zijn erg lomp idd maar dát is dan de uitzondering en de rest van de mannen is dat niet
mja het enige dat je echt over vrouwen en mannen kan zeggen is:
vrouwen zijn over het algemeen zorgvuldiger en mannen zijn over het algemeen sterker

iedereen is anders dus we zijn allemaal gelijk(Y)

groetjes bart

Anoniem zei

sorry maar ik denk dat vrouwen hier beter in zijn

"uiteindelijk maken ze je leven toch wel kapot dnek ik ( of omdat ze je verlaten, of omdat je niet kan kiezen, of omdat je niet kan stoppen van ze te houden"

Anoniem zei

Lydiadepidia, Lypiet, Lydiaaa

mannen zijn vreemd.
je kunt niet met ze en niet zonder ze? ;P

zo.

opwekking was gaaaf, beter wel Lydia 10000hugs geven!

spreek je!
Sifra