maandag 14 mei 2007

LEgo

Ik heb vandaag sinds tijden weer plezier heb gehad in het doen van mijn huiswerk. ja, ik vond het zelf ook wel raar, maar goed. Als je zo'n moment hebt, moet je daar natuurlijk goed mee omgaan. Ik moest even denken hoe het ookalweer moest, maar toen wist ik het weer : Je moet dat soort momenten delen met je medemens. En welk plekje is daar beter geschikt voor op mij eigen sitje, mijn plaatselijke dumpplek?


Nou ik heb meteen maar even wat foto's gemaakt, gewoon even voor het idee


Was is dis??

Zal je misschien wel denken

Nou, dit was dus mijn ehm, huiswerk. Met Maatschapijleer moeten we een presentatie doen over en matschappelijk probleem die je al een hele tijd volgt ( vanaf september al ).. Maaike en ik hebben het milieu als probleem. Iedereen kan natuurlijk wel zien dat dat niet helemaal snor zit. Maar om van een Olifant een Mug te maken ( zoals Josse, mijn broeder dat altijd zo zegt) daar moesten we een leuke inleiding op maken. En wij denken en denken. En dat deed maar en dat deed maar ( zoals mijn oongeveerzuster Judithdat altijd zegt).. en ineens had ik het. We maken een filmpje van Lego waarbij we een stdje onder water leggen als gevolg van Global Warning. Daarvoor hadden we natuurlijk wel een stadje nodig, dus dat hebben we gemaakt.


K heb erg veel lol gehad. Was wel een beetje traag met lachen vandaag, maar dat zal vast wel komen door het Youth Alpha weekend met halve gare coole gasten waarbij je niet slaapt tenzij het is op een picknicktafel.. maaike had vandaag het grpje van de dag :
Voor de mensen die het niet meteen zagen: het is Spiderman.
Maaike kwam dat keepje tegen en heeft zo toen SPiderman laten geboren.
Jammer dat zelfs Hij onze broeikasgolf niet kan tegenhouden gheheh:P
nou groten daaro
Lydia

3 opmerkingen:

Anoniem zei

wauw

Maiku zei

Spiderman, Spiderman
does whatever a spider can
Spins a web any siiiize
catch the theives just like flies

WATCH OUT
here comes the spiderman...

beste dag van mijn leven, legoën met Lydia.. geheh..
Let this day be remembered for the rest of our lives..

ide zei

og og je bent me er éé. wow hoe oud kan je je voelen in 1 zin... og go je bent me er éé is een typies zin voor iemand tussen de 40 en 50 jaar...
mebe zelfs wel 60..
tja ./..
frustraties nogsteeds dat wij weggestoemmt wearenvan de piknicktavel, en dat aleen omdat het tegevaarliujk was als je er een stapelbed op zette..
ja tja naja hea..
ik heb btw ondert tuissen okal weer wat nieuwe posts. over van alles en nog qwat..
ook een filmpje van youthalpha..
jah jah, ik mheb job en josse bang gezien in het huisje, de zweet druppels stonden op hun voor hoofd.. nou ben ik nbang dat dat nioet aleen kwam van bangheid maar door tja, mijn vurige acties..
lang leven ehm....
dingen jah !
kwil slapen maar heb geen zin..
heej is dat ff ide'ig ..
kga maar in mn nest 3fm luisteren..
ga trouwens even naar mn blogger en geniet van de oldies-jaren80-retro-ska-style filpmjes..
over ska gesproeken.. za aaf..! Skank around SkArhnem met MARK FOGGO!
ahoi!

leef met je kadaver.nl

gegroet , van een ide