vrijdag 16 maart 2007

vrijdagmijmeringen

het is vrijdagmiddag 5 over 3
ik zit te wachten tot de bel weer gaat
dan kan ik naar mevrouw besselink voor mijn wekenlijks gesprekje
over mijn huiswerk
en hoe je dat moet inplannen
want daar heb ik moeite mee

naast me zit sahlia
een leuk aardig vrolijk meissie
links van me zit niemand
ik verbeeld me altijd dat er wel iemand zit
en dat ik dan met diegene een superintressant gesprek heb
dat soort dingen heb i heel vaak
dan fiets ik gewoon ergens heen en dan ineens komt er een gesprek in me op
zomaar
met iemand onbekend
waarom?
eenzaamheid?
vriendentekort?
of gewoon een grote fantasie?

ik weet het wel.
waarschijnljk gewoon verveling
zoals ook dit praatje.
ik zit hier al bijna 50 minuten..
niets doen, sties kijken, comments plaatsen, mail kijken sites kijken (2) niets doen(2) praten met sahlia mail kijken(2)
ja, ga zo maar door
en dan kom je toch tot de conclusie dat je liever gewoon iets op je blog zet dan dat je dat op 1 van die andere doet..
best logisch lijkt mij.
iets wat van jezelf is trek je meestal voor.
je gaat toch ook niet zeggen dat zijn doorzijnmoedergemaakte tekening mooier is dan jouw doorjevadergemaakte tekening
ofzo

osms vraag ik me werkelijk wel eens af of ik nu iets nuttigs schrijf of dat ik dit alles alleen maar voor mezelf doe om mezelf er mee te vermaken.
zo'n gedachte heb ik nu ook weer..
ik zou allang opgehouden zijn met lezen..
zo'n saai verhaal ,zonder plaatjes.
maar in de mediatheek hebben ze iets gedaan met de pc zodat je niet meer rechtermuisknop/ opslaan als kan doen

het spijt me

fijn weekend allemaal
en geniet van je leven, want voordat je het weet is het voorbij

lydia

4 opmerkingen:

MARIS KAAS? zei

ik zie een wolk. en hij is donker en wazig van de onderkant. maar de bovenkanst is blauw/wit/roze. en hij heeft een mooie vorm. nu waait hij weg en wordt hij wazig, net zoals zijn onderkant. jammer

Anoniem zei

Dat gevoel heb ik ook altijd; waarom schrijf ik eigenlijk op mijn site?
Wil ik die dingen écht delen met iedereen die het maar wil lezen
Of doe ik het uit pure verveling
Of omdat ik t idee wil hebben dat mensen geinteresseerd zijn in mijn leven, of iig doen alsof om mij een plezier te doen..

kvrees vooral de 1e, en een beetje de 2e soms, als ik me vriendloos voel ofzo, of als het weer zo slecht is dat je gewoon niet meer vrolijk kan denken...

maar jouwn weblog is tof :)

xx

Anoniem zei

heey lydia

heb je je heel erg verveeld vanmiddag?
ik hoop het niet voor je
ik was heel graag langs gekomen maar die opendag duurde eg heel lang en vooral de reis:
2 uur heen en 2 uur terug
eg niet leuk
maar de opendag zelf was wel leuk en interessant
alleen ik ben nu nog meer in de war dan voor de opendag:S ik weet eg niet wat ik wil doen eg heel vervelend
mja nog ff heel veel informatie over studies opzoeken en heel veel lezen en dan komt het goed(Y)
hopelijk

ik heb eg zin in morgen;)
lekker springen en gaan kijken hoe het nou eigenlijk moet, heerlijk

groetjes bart

j zei

ff een testje hoor
zal zo je verhaal lezen.
xj