zaterdag 16 december 2006

naamloos

hoi
e tijd is weer uitgebroken.
de tijd van het stille verlangen. het verlangen van sneeuw, kunnen schaatsten, die ene mooie muts vinden, het kerstkaartje krijgen van Die jongen of Dat meisje. het verlangen dat als je in de regen fietst dat je dan een droog huis met warme chocolademelk hebt. het verlangen om de hele dag alleen maar bij je vrienden te zijn.
wat een verlangens deze periode van het jaar.
okje.
iets wat wel zinnig is?
nou het gaat goed. ik zit lekker in mijn vel. ik wordt de latste tijd emo genoemd. dat komt gedeeltelijuk omdat ik zulk haarheb ( volgens sommige) dat komt gedeeltelijk door de lkeren en asseciores die ik aanheb en het komt gedeeltelijk door de mensen om me heen. ik vind het niet erg. ik vind het wel een beejte leuk zelfs. beter dat ze je emo noemen dan dat ze je niet noemen toch? ik bedoel, sommige mensen doen er alles aan om op te vallen en dan als nog worden ze als "gewoon" aanschouwd. ik hoef aleen maar mun har te knippen en ik ben emo. tja, ik vraag er niet om.
nou goed. bijna vkaantie. volgens mij duurt het nog heel lang, maar volgens mijn vader niet. we gaan in de kerstvakantie de badkamer verbouwen en de douce, wc, wastafel en tegels zijn er nu al uit. dan moet de vakantie dus al bijna komen. ik dnek nog een week.
ik ga in de vakantieniet weg. jullie mogen dus allemaal langskomen. o te kletsen. te slapen, huppelen. skeeleren, hardlopen.. .. ..
nah gut.
dit was nuttig.
ik wil weer eens een keer iets beleven waar ik gewoon een heel lang, boeiend verhaal over kan schrijven. bijvoorbeeld over springwedstrijden die spannend waren, die ene beroemdheid ontmoeten of dat bekende liedje zingen op tv. iets spannends. waar ik al maanden naar uit kijk. waar kijk ik al lang naar uit?
naar flevo, naar de vakantie?, nar mun verjaardag? maar de dag dat jezus terug komt?
ja. daar wacht ik het meest op:) dat jezus terug komt. nu met de kerstdagen heb je natuurlijk weer van die stilletijd gedoetjes. dat vind ik eigenlijk heel goed, maar ik kan me er nooit an houden. dat vind ik heel jammer. ik heb het veel te druk in mijn hoofd om gewoon maar stil te zijn en over god na te dneken.
bah gut.
fijne dagen allemaal.

6 opmerkingen:

ide zei

nice, fijn om te lezen. je bent een cool mens..

ook ik ervaar nu stilte en rust.. de kids slapen ;lekker :P
rust us fijn , alhoewel dat boor mij banaat nog wel zal veranderen. ik ga zo nog naar sjoert zijn party, dus of ik dat echt van rust kan spreken betwijvel ik..
gee uj ga even kijken of de kids nog allemaal braaf slapen..

tot ooit

MARIS KAAS? zei

[Lydiaa.!]

We moeten wel koraal maken in d kerstvakantie!

(lees: olibollen bakken)

Aangezien we daar zo goed in zijn!
Yeahh. Weetje. Ik doe mee met jou winterse verlangens. Maar je moet niet altijd bedenken hoe de wereld (jou leven) perfect zou zijn. Eigelijk moet je gewoon genieten van alles wat je overkomt! Das eigelijk wel heel erg gaaf.

Nog 1 week. J kunt het!
[Mariska]

Lydia zei

haha
wat maken jullie mijj toch altijd weer helemaal blij:)
een stil verlange dat uitklomt laat maar zeggen.

zeker wel koraal bbakken met jou in de vakantie!!mariska!

kus
lydia

Anoniem zei

*toch best balen dat ik niet met je praat totdat je t hebt gezegd, anders had ik weer mijn creatief brein op deze post losgelaten*

Lydia zei

hahaha\
maar je weet het tpch allang??
plaats dan maar eveneen geniaal stukje okej
doeh
glyia

Anoniem zei

nou mijn geniale bijdrage:
ik wil ook heel graag dat jezus terugkomt.


(voor mijn standpunt over jouw emo-zijn, zie je post over 'emo')