donderdag 19 oktober 2006

punt comma,.


Hoi,
De laatste tijd ben ik een beetje raar bezig. Ik denk raar, ik doe raar en iedereen vind me vervelend, irritant en onnuttig. Dat komt natuurlijk niet door die vrienden die ik heb, maar door mij natuurlijk. Ik was ook stront vervelend. Neem nou woensdag. Ik begon toen al slecht doordat we thuis wat hommeles was. Ik ben de hele dag agressief geweest. Maar Ruben ( verschoof) is in dat opzicht net zoals Josse( mijn broer). Hij wet gewoon precies hoe ie me nog geïrriteerder kan maken dan ik al ben. Het was zo: ik heb een prachtig mooie arafat- sjaal. Ruben kan daar blijkbaar niet zo goed tegen, en begint helemaal te zeggen dat ik niet zo'n sjaal moet dragen omdat ik dan arafat supporter ofzo. Daar kwam het ongeveer op uit, denk ik. Ik vind zo'n sjaal gewoon mooi, en meerdere vinden dat! Ik denk zelfs dat er meer mensen zijn die die sjalen wel mooi vinden dan niet. Ik ken namelijk maar 1 iemand die hem niet mooi vind, en wel 2 mensen die hem wel mooi vinden. Dus.J
Nou goed, ik heb mijn reacties dus zo'n beetje op Ruben gaan uiten, maar dat lukte niet helemaal, want Judith vond dat het beste moment om mij zo te knuffelen dat ik geen kant meer op kwam. Wel goed van d'r trouwens, want anders had ik vast op de grond gelegen omdat Ruben toch wel sterker was geweest dan ik.
Nou, dat verhaal van gister waren we dus nog niet helemaal vergeten, want ze ontweken me.. maar vandaag ben ik extra rustig, praterig en chagrijnig. Maar goed dat ze dat niet doorhaddenJ
Het is al weer bijna vakantie.. ik snap er niet zoveel van, want ik ben nog helemaal niet toe aan vakantie. Ik bedoel, ik hoef nog geen vakantie.. we zijn nog maar net begonnen.. maar goed,
Sorry als ik jullie een beetje verveeld heb met dit stomme verhaal , maar je moet toch wat op de donderdagavond.
Gegroet,
lydia

9 opmerkingen:

Anoniem zei

hahahah echt briljant!:)
wat ben je toch een fijne koter

beter binnenkort fijn afsprekken
vet diddle


(PS: het is komma met een k)

Lydia zei

haha ja vet dribbel zul je bedoelen..
maar ik vind dat komma met een c mag. oomdat alles tegenwoordig mag, dus dit ook:)
ik vind jou ook cool
lyida

ide zei

oh yeah ide is terug van bruiloft en parijs en heeft fijne dagen gehat..

maar wat ziet ide nou ., punt komma?
niet echt oprgieneel hea :P
em dribbel? ik ken iemand die dribeel heet.. als bij naam dan ..
tja het word tegen woordig styeeds moelijker om orgien eel ter zijn emt al die hippe mensen om je heen..

wat heeft kongfu girl tog weer een appart leven..
ik ben btw ook op mn sjaal aan gesproken . dat ik nu in 1x een joden hater zal wezen.. hmm okej alss mensne dat vibnden moeten zer dta vinden iedereen vrije uiting hea , maar jah ik bent niet.. vindt het beertje ver gezogt ook eigelijk wnat tegen woordig hebben ze het in elk leger en neit aleen bij de palasteinen.

dus..


tja..

hip
hoi

fanaafr er weer tegen aan.. weer kamp jota, dus we ghebben badcaffe en joti hunt fijn fij allemaal.. van zondag is er tog jeugt dienst ?
als ik daar naar toe ga heb ik elke avond ( nacht) en middag wat fijns gehat ? op vamidaag na dit is mn enige moment in deze week dat er even niets speciaals is ... tot 7 ur want dan ga ik dus weer naar scouting..
lang leven het leven en tja op de doll heid..

Shaloom

Anoniem zei

Nouja, lydia. Wat een totale haat tegen mij. Sjongejonge. Mij vergelijken met Josse, tsss. Je kan het uiteraard allemaal goedmaken door een tosti te doneren, of de links naar de flevosites te mailen naar rubenverschoof@gmail.com

Lydia zei

hoi ruben,
wil je graag mailen, maar wat bedoel je eignenlijk??
groet,lydia

Lydia zei

ah ide.
soms ben je echt te onleesbaar..
probleempje
srry van de punt comma..
lydia

MARIS KAAS? zei

Punt komma is van mij,.
Zucht
Het leven is zo raar!

ide zei

puf

Lydia zei

w.. ik schaam me diep..