vrijdag 8 september 2006

avonduur

Hallow lieve geliefden,

mijn 2e vrijdag van het schooljaar is weer over de helft. Het gaat goed. De klas was veel minder erg dan ik had gedacht, de stress heb ik onder woorden kunnen brengen en ik ben ook al weer gewend aan al die lieve, kleine brugklassertjes die door de menigte krioelen. Inmiddels weet ik ook waar al mijn vrienden zich hebben gezeteld, dus kan ik in de pauze mijn dagelijks rondje maken. Het klinkt misschien een beetje raar, ik weet het. Maar mijn vrienden kennen niet al mijn andere vrienden en die andere vrienden kennen die vrienden ook weer niet, behalve Judith en Marjolein, die kennen eigenlijk iedereen..maar goed.
Vandaag heb ik het heel erg druk, dus jullie boffen maar dat jullie nog een berichtje krijgen. Ik heb namelijk een talenten jacht vanavond, gevolgd door ene nite-battle en en reload en relax. Het zit namelijk zo: het is startweekend van onze kerk en hebben een heel programma voor de jongeren uitgedacht. Zo ook een talenten jacht. En als jullie mij een beetje kennen, weten jullie dat ik zo'n uitdaging aan wil gaan. Nu was de vraag nog met wie. Het ws even een gepuzzel, maar uiteindelijk was Tinko toch de meest geschikte persoon omdat hij heel flexibel is en ook nog heel goed kan piano spelen en zingen. Effin, het is dus wel even stressen. UIteindelijk maakt dat ook helemaal niet uit, want als je uiteindelijk toch niets vergeten bent, met overal optijd bent gekomen en ook nog eens je spullen niet bent vergeten, kan je blij zijn en een lekker feestje bouwen, ik dan altans:) ik ben daar best slordig in, voor de mensen die mij kennen ook niet zo verassend.

IK zit nu in de mediatheek op school. Er zit een jongen naast mij die het blijkbaar heel grappig vind dat dat mijn blogger 'lydia's avondturen'heet. Maar eigenlijk is het niet zo grappig. Mijn leven is een groot avondtuur, mijn gedachten zijn 1 groot avondtuur, alles wat ik doe en denk is een avondtuur! Hoe durft die jongen mijn naam dan noch uit te lachen?! maar goed..
even een toepaseslijk gedichtje:
ik weet mijn leven niet,
ik ken niet mijn gedachten,

ik hoop, geloof en leef
in een groot en donker raadsel


ph.. waar gat idt wer over?
leifs, lydia

Geen opmerkingen: