donderdag 31 augustus 2006

school..

hallo luitjes,

wat een ramp.. ik schrijf dit bericht op school. nooit gedacht dat ik zo vervelend vond om al je vrienden weer te zien, want daar gaat schol toch om? maar goed.. het is dus weer begonnen, en het begon flink mag ik wel zeggen!
ik had er de pest in! natuurlijk eerst héél vroeg op staan en met je duffe kop je boterhammen naar binnen proppen.. dan loop je met veel moeite naar school ( ja ik héb medelijden met de mensen die moesten fietsen.) en dan kom je meteen in die drukte. alle soorten mensen lopen door elkaar, wat een diversiteit. grote, lange, dunne, kleine bruine, blonde en zelfs een heuze neger.. wat ben ik toch blij om naar school te gaan.
dan het volgende probleem, want natuurlijk kom ik te laat voor mijn eerste les ( niet zo'n goede reputatie natuurlijk.. ) nu blijkt het dat ik bij de vervelendste jongens in de kas zit.. wat en ik toch blij om naar school te gaan..
de rest van de dag was vervelend, saai en niet te doen.. en dan thuis ook nog niet leuk, dan is je hele dag ook wel goed verziekt hoor!
wat ben ik toch blij om naar school te gaan..

groeten, lydia

6 opmerkingen:

Lydia zei

owja, even voor de mensen die nu serieus gaan denken dat ik helemaal depressief ben: het valt wel mee..
lydia

Anoniem zei

Na dit stukje onderhand al 5 keer te hebben gelezen, zal ik toch maar een keer reageren!
Onderhand is de 1e schooldag ook al bijna n week geleden en zijn we met zn allen weer ingeburgerd in de klas en op school (behalve ik dan, maar ik ben een geval apart :) )
Veel succes nog op school enzo, en uuhm, eigenlijk heb ik verder niet echt wat te vertellen.
Hoop dat je de beestjes/plantjes goed geteld hebt enzo, dan komt het vast ook helemaal goed met al je andere vakken ;)
Hou Van Jou:)

Anoniem zei

Hee,

Je hebt het ook maar zwaar. Wil je bij het volgende verhaaltje even op de spelling en zinsbouw letten? Er staan een praat vreemde woorden tussen;)

Kus Otto

Anoniem zei

een praat vreemde woorden...
dus otto, als oudste in ons gezelschap zo'n beetje, wil jij dan het goede voorbeeld geven?

owww lydia ik had echt precies hetzelfde als jij!!!gelukkig loop jij er zelf ook nog rond, en heel wat blijer dan dat dit stukje doet vermoeden.
bekerdans doen?
xx
j

Lydia zei

otto, je moet niet zeiken, maar omdat ik mijn klanten wil behouden, zal ik de volgende keer mijn best doen. hoewel dat er de komende tijd niet in zal zitten, want ik heb het nogal druk enzo

ja, mun beestjes waren goed mayo:)

judith! bekerdans doen is anders wel even ontspannend op school:)
en laat otto maar, daar kan die ook niets aan doen
groeten allemaal!
lydia

Lydia zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.