donderdag 27 april 2006

vaagheid van mayo en ik

okej, hier wat vage foto's van mij en mijn vriendin marjolein.. we waren voor de verandering eens niet op de trampoline.. dan maar achter de computer en wat rare foto's maken.. volgens mij waren we vandaag wel een beetje vaag.. we hebben ook al prachtige paardebloemen geplukt en die aan rianne gegeven.. ze was er heel erg blij mee, hoe kan het ook anders.. ik weet niet hoe het kan haha nou, geniet en geef een reactie..

met de o zo mooi gemaakte monster vna marjolein:P

tja.. de zonnebril over mijn telange haar.. leuk effect

wat moet ik hier nog over zeggen?

héél serieus(H)

ehm.. onherkenbaar?

met een schaar op de foto.. das ook heel leuk

denk aan iets verschrikkelijks en er rolt zo'n foto uit:)

1 opmerking:

ide zei

dikke schaamte borrelt er in me 0p.
ik he nog wel zelf geholpen bij het maken van deze blogger en kijk er NU pas op .. heel heel triest van mij. maarja je zit nu tog in belgieu tussen de vlaamse jongens een dikke paarden :P veel plezier daar trouwens.. okal hoor je dit al te lat tenzij je daar ook internet hebt. mar jah internet in belgieu? you never knows... ja ja .. eej maar ik ga ajudas en tot ooit .. morghu avond gaan we met club gezellig naar sanne gewoon omdat we dat vet wijs vinden
eej tot ooit