dinsdag 24 mei 2011

D'r uit.

Ik ben er echt even uit. Want het zit ook niet zo lekker meer. Mn vel. Ik ben niet uit mn vel gesprongen hoor, het was meer een soort glippen. Ik ben uit mn vel geglipt, een beetje onopgemerkt, ook voor mezelf. Maar nu zit ik in de les en heb ik geen idee waar mn gedachtes zijn en denk ik terug aan gister en hoe achtelijk chaotisch ik ben en hoe dat zo vervelend aan het worden is. Zo vervelend zelfs dat ik niet door heb dat ik ondertussen uit mijn velletje glip.
En nu weet ik even niet meer wat ik moet doen. Hoe en wat. Voor mezelf gaan zorgen? Geen tijd voor, denk ik. Gewoon doorbikkelen? Zou kunnen, als ik mezelf wil breken.
Mama zei vannochtend : "zorg maar dat je alles weer een beetje op een rijtje krijgt. "
Ja, dat wil ik ook wel, maar wat moet ik dan precies op een rijtje krijgen?

Je bent 19 en je wilt wat...

Geen opmerkingen: