dinsdag 1 juli 2008

Niets( aan) te doen

10.55-Ik ben weer wakker. Klaar wakker. Van uitslapen krijg je op een gegeven moment ook wel genoeg van. Dan bedenk je je ineens dat je met een stralende zon buiten nog steeds in je muffe bed ligt te "genieten" van je uitslaapmogelijkheden. Maar als ik zo naar buiten kijk, door mijn raam naar de open blauwe lucht, had ik het niet erg gevonden als ik om 8 uur wakker was geworden.
De klok slaat 11 keer. Al weer 5 minuten van mijn dag voorbij. Ik heb in mijn hoofd al wilde plannen gemaakt om te doen. Naar Mulan en dan flink eens aan dat vervelende Jakobskruid werken, en daarna uren paardrijden. Skaten naar de rijn om je vervolgens weer af te laten koelen door het vuile water en het koude zand. Die kamer eindelijk eens op ruimen om je vervolgens te kunnen trakteren om een ijsje. Eenwieleren, kardlopen, een verhaal in het gras schrijven, uren lang gitaar spelen. Het zijn prachtige vakantieplannen, maar tot nu ote lig ik nog steeds in mijn bed.
Simon komt binnen en vraagt of we een spelletje zullen doen. Natuurlijk zeg ik ja. Maar dan besef ik me dat ik vandaag waarschijnlijk niets van mijn wilde plannen zal uitvoeren, omdat ik daar toch het inifitatief niet voor heb. waarschijnlijk vermaak ik me wel, maar zal ik die plannen even moeten uitstellen.
Dat kan. Wan het is vakantie. Heerlijk.

Gister ben ik met Marjolein en Judith naar het bos geweest, omdat het zulk lekker weer was.

Heb ook nog een leuk bomengesprek meegemaakt, en het kwam heel toevallig zo uit, dat ze net begonnen te praten toen ik mijn camera op "filmen"had.
Ik was altijd al benieuwd hoe bomen nu met elkaar cominuceerden en of ze dat soort flauwe grapjes als : he takkewijf, he bosjesman nu ook echt zouden gebruiken.
Kijk zelf maar. Sorry dat je je hoofd een beetje in een onmogelijke houding moet houden..

Wil je nog wat meer over Amerika weten? Kijk op http://www.diepgang.blogspot.com/
Liefs,
Lydia

1 opmerking:

Marjolein zei

Haha géniaal :)
Kga vaker een hele nacht niet slapen denk ik, dan lukt het me iig wel om daarna uit te slapen, hoewel ik me nu wel heel lui voel omdat ik om half12 nogsteeds niet omgekleed ben en nogsteeds níks gedaan heb..
xx