dinsdag 24 juni 2008

Learn

Ik heb het een tijd kunnen negeren, maar nu is er geen ontkomen meer aan: School.

De laatste loodjes, nog even doorbijten, ik weet het wel! EN ik kan het ook echt wel.. Het is gewoon niet zo leuk, en niet zo'n nuttige tijdbesteding van je dag.

Want waarom is het interessant om te weten dat je zuur in de bodem met calciumcarbonaat uit de grond kan krijgen, en waarom moet je weten of een tabel normaal verdeeld is? Ik zie daar de logica niet van in.

Ik doe liever andere dingen.

Denk aan liggen, slapen, eten, lachen, lucht, wind, zon, water, lucht, adem, zang en zo voorts. En natuurlijk blog. Want wat moet ik zonder dat doen?
Deze post is eigenlijk gewoon SOG.. Studerend ontwijkend gedrag.. En daar zijn jullie dus nu de dupe van..
Tot een ander moment!
Lied

8 opmerkingen:

Marjolein zei

en uuhm lucht? :)
duidelijk dat je geen pabo kan doen zonder te weten hoe je calciumcarbonaat uit de grond kunt krijgen!

ThomasvDijk zei

Dus jij ademt liever dan dat je leerd, nou nou mevrouw dat is de verkeerde instelling :O.

Anoniem zei

@Thomas: leerd is met een T: leert!!! Jij hebt nog veel te leren, om te beginnen je Nederlandse taal! Je loopT, je werkT, je leerT enz. enz. Misschien zou je toch eens stukjes moeten gaan schrijven op je blog... kun je je Nederlands oefenen!

Lydia zei

haha ja, dat is een goed excuus.
Ik hoop voor je dat je je toets beter hebt gemaakt dan dat je leert geschreven hebt;)
Groeten!
Lydia

Daan zei

Heu Lydia!
Ik kom toevallig op jouw blog uit na wat bloggesurf en ik zie dat jij een fervent plaatser bent. Grappig. Kzal eens vaker gaan checken!

Greetzz Daan

Lianne zei

Succes met je toetsweek! Je kan het! Nog even doorzetten en dan lekker zeeen van tijd :)

Else Noƫ zei

jazeker dat ik je ken,
en beter nog, ik weet zelfs hoe je je voelt.. aangezien we in hetzelfde schuitje van soggen zitten...

Lydia zei

haha oke dan!
Lydia