maandag 17 maart 2008

Wat nu weer

Je kent het wel; van die vol gekalkte WC deuren. Met namen en I love... en dat soort dingen. Ik amuseer me daar altijd heel erg mee als ik op de wc zit. Hoe raar mensen eigenlijk zijn, en hoeveel meisjesmeisjes ( vraag om uitleg als je het niet snapt) er op die wc zitten. Vandaag zat ik er ook. Er stond een lijst: Ik protesteer tegen:
Ik dacht, he er staat iets nieuws op die mooie deuren.. Ik las gretig, totdat mijn adem stopte. Het stond er zomaar, zonder excuus, of aankondiging. Lydia's haar.. Wat is dis? Dacht ik. Ik keek nog eens goed, ja het stond er echt! gelukkig was het doorgestreept.. Ik protesteer tegen Lydia's haar..
Maar ja, nu staat dat wel voor eeuwig op die deur.. En dan denken al die mensen: wie is Lydia? Raar..

Lydia.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb het nog niet gelezen eerlijk gezegd, maar ik denk dr ook niet zo over.
Ik ben het dus niet

Ik vind je haar alleen maar des te leuker nu je het geverfd hebt!:)

xx
Esther

ThomasvDijk zei

ahahaha komisch :p
Je moet et ook maar net tegenkomen heh.

Nou ja ik was et niet :p (maar dat kon je zelf wss ook wel bedenken)

j zei

nou nou je bent wel een BS'er zeg (bekende streker dus). maar voor eeuwig lijkt me sterk want waarschijnlijk verven ze óf dit paasweekend of in de meivakantie alle wcdeuren weer :) en dan is je haar ook al weer anders, dus waarschijnlijk niet meer om tegen te protesteren op wc-deuren. (in plaats van dat ze daar nou gewoon leuke dingen zouden neerzetten om te lezen...)