maandag 14 januari 2008

14-01-2008!

Het is begonnen,
The Game is begonnen!
Vanochtend stond ik al met zweet op mijn voorhoofd op. Vanaf nu aan moet je oppassen zei ik tegen mezelf. Niet meer alleen zijn, dat was het belangrijkste. En vooral goed opletten. Simon, Josse en Jet doen ook mee. Extra spanend dus.
Wat zullen de komende 2 weken mij geven? Behalve de ongelofelijke Fun van het spel, de spanning, en de voorbereidingen. Ik heb al meerdere taktieken verzonnen, zodat The Game voor mij niet zal eindigen vóór 3 Februari.

Vandaag weer lekker gebast. Daniël was mijn leraar ( www.floatingmustache.punt.nl). En goed dat ie is. Allemaal nieuwe liedjes mee, Mikey heeft zich goed gedragen, al was ie wel wat ontstemd. Gelukkig werd daar ook wat aan gedaan, zodat ik aan het eind met een goed gestemde Mikey weer richting huis kon fietsen om mijn mail te checken. Want misschien had ik wel een mailtje gekregen van de Kerk, over The Game. Helaas. Maar morgenochtend, als ik wakker wordt rond de klok van 9, is het eerste wat ik ga doen mijn Slachtoffer opzoeken in mijn mailbox. Pas maar op, deze weken kunnen niet meer kapot.

Kijk ook allemaal even naar hiernaast, over de Prayernight. Een avond bidden met al je christelijke matties. Ik ben Ceremoniemeester, zoals dat zo netjes heet. Ik heb er nu al zin in, ik hoop jullie ook.

Nu, dat was de dag van vandaag zo ongeveer, behalve dat ik nog een avond voor me heb.
Groeten!
Lydia

4 opmerkingen:

Anoniem zei

wat houd 'the game' in?

Lydia zei

houd is met een t er achter.
Maar dat maakt niet uit.
The Game is van onze jeugddienst, Daddycated.
het thema voor die dienst is iets met Deodorant. De wedstrijd is, dat je een naam krijgt van iemand, Die je moet sprayen. Niemand mag je zien sprayen. Als jet is gelukt, krijg je het kaartje van degene die je gesprayt hebt, en zo kom je aan steeds meer kaartjes.
Je wint als je de meeste kaartjes hebt.
Op 3 Februari wordt de winnaar bekent gemaakt.
Lydia

ThomasvDijk zei

o vandaar, ik denk al wat doet die nou op school :p

Blutch zei

Hey Lydia,
De foto's van de deodienst waar je naar vroeg kan je hier vinden.
Groeten, Harry