zondag 30 september 2007

PRIJSVRAAG!!

Gister was het een heel bijzondere dag.
Marjolein werd namelik 16.
EN als je het mij vraagt is dat toch een aardige prestatie.
Ik ben trots op dur.
Dat ze al 16 jaar deze nare wereld overleeft.
EN nu zit ik naast marjolein.
Dus kan ik gewoon wat leuke foties van haar op mijn sitje zetten om zo even aandacht aan marjolein te geven:)
( marjolein vind dat het wel foto's met ons samen moet zijn, want het is mij site..)
( check dat handje van amrjolein, heel liefdevol is ze dus)
( ze mag dan wel 16 zijn ,amar lenig is ze nog steeds , laten we hopen dat ze dat nog ff blijt)
( jaa, marjolein, blijf nog maar even hier:))
Zo, en dan nu de prijs vraag:
vertel je leukste belevenis met marjolein.
De origineelste,grappigste, zieligste ens enz worden er uitgezocht en winnen een prijs
en de prijs is: ene fotoshoot met Marjolein en Lydia!
NOu, succes.!
je hebt een week de tijd om je verhaal in te zenden ( gewoon commenten dus) .
Daarna maak ik de winnaar(s) bekend.
DOe je best!!
Lydia ( en marjolein)

2 opmerkingen:

MARIS KAAS? zei

Marjolein is gewoon cewl!

Myrthe zei

ik ga altijd met marjolein rondjes lopen, en dan gaan we heel serieus praten!!! te cool

xx