maandag 24 september 2007

Loesje

zo, en weer vertel ik wat.. deze keer maar over iets wat ik écht heb meegemaakt.
Hannelore was jarig en ik kwam haar opzoeken met de trein. Ja en het was leuk:) lekker met de jeugd van haar kerk praten en zingen.. en zondag fijn 2 keer naar de kerk geweest en lekker gekletst.
zo
dat was het.
Ja, dat vind ik nu altijd het nare van dingen vertellen die echt gebeurd zijn, daar houd ik me niet zo lang mee bezig!




Jaa! ik houd zo van Loesje..
Even 3 verschillende dingen..
maar wel errug leuk..
ik vraag me altijd af wie dat soort dingen verzinnen..
Lydia

4 opmerkingen:

Johan zei

Ha Lydia,

Twas idd leuk dat je er was! 2 keer naar dienst geweest!? Ik had het idee dat je bij die 2e zat te slapen, maar goed, zal wel fijn zijn geweest omdat ik je wakker hield met pianospelen, en foute noten aanslaan:P

Jij ook fijne week,

Johan

Anoniem zei

fijn dat t tof was bij hannelore :)
Wat vond ze van Juul..?

Heb je Juul wel de groetjes van mij gedaan? :O

xx

jossei zei

die loesjes bedenkt loesje natuurlijk. lijkt me logisch. waarschijnlijk is het pseudoniem van één of andre vent.

Christiaan & Claudia zei

Hé Lydia,

Beetje late reactie maar 't was leuk je weer ns te zien, leuk dat je dr was!
En die Loesje posters? Die teksten mag jij ook verzinnen! Als 't een goeie is die je opstuurd zou 't kunnen dat ze 'm gaan gebruiken!

Groeten en tot de volgende x in Goor!

Claudia