woensdag 22 augustus 2007

Morgen!

Morgen is het zo ver..
Eindelijk, na Al die dagen mag ik mij ook echt 16 noemen in plaats van : Nee, ik ben geen 16, ik ben 15..
Wat heb ik er van gebaalt dat ik 15 ben.. Ik snap het niet zo goed van mezelf, want 15 is geen vervelende leeftijd zou ik zo denken. Ik denk dat het komt door de mensen. Ik Wordt altijd maar ouder geschat en ik moet altijd maar vertellen dat ik nog maar 15 ben.. Geen kip die me gelooft, of alleen de echte doorgrondelijke mensen die toch al alles van je weten zonder dat ik ze ken. ( als die bestaan).
16 jaar, wat wordt dat een feest!
Eindelijk bier kopen
Eindelijk naar de 16+ films in de Bios,
Roken,
Brommerbewijs halen..

Zoals ik al zei, 1 groot feest! ( ahum)

Nee, het leukste van mijn 16 wordt dag is dat ik me gewoon 16 mag noemen.. Mensen nemen je beter serieus, ik voel me ouder, mag me dus ook ouder gedragen, ik wordt nog erger puber, en ik kom steeds dichter bij mijn toekomst. Dat klinkt raar, maar ik verlang wel naar later.. De PABO, getrouwd, kinderen, verhuizen, oma worden,.. mijn boek uitgeven, tja, een groot huis. Dat lijkt me wel wat. En nu ik morgen 16 wordt, komt dat allemaal een stapje dichterbij...

Ik heb zojuist 2 taarten gebakken. Kwark en Kladkaka( zweedse chocoladetraart). Mam heeft bleke bette gemaakt ( recept van de moeder van Hannelore en Timo). En nu zijn mijn moeder en Simon bezig met de plaatappelcake zooi.. ook lekker denk ik. En dan hebben we ook nog de slagroomtaart, zoals elk jaar. K heb wel groots uitgepakt vind ik..

Maar goed, dat mag ook wel, ik wordt maar 1 keer 16:)
Nou, ik heb er nu al zin in! OP naar een jaar vol vreugde!
Lydia


14 opmerkingen:

Anoniem zei

En dan laat je mij alleen achter, in deze grote boze 15jarige wereld.. :(

Maiku zei

Aaaah!!
wordt je nu nóg meer puber??

:P

Blij dat je er blij mee bent. Geniet er maar van.
Ja, 16 zijn is zooooveel beter!
O:)
Ik ben ook zo blij dat ik bier mag kopen en naar d bios mag enzo

En ik gedraag me ook zoooveel ouder..

ofzo

Maaike

Anoniem zei

haha eindelijk 16
heerlijk gevoel geeft dat ea:P
heel veel plezier morgen met al die taarten opeten;)
groetjes bart

Sjoerd zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Sjoerd zei

Je bent 16! wat fijn! ik kijk uit naar het grote feest met al die taarten.
tot straks super lieve Lydia.

Anoniem zei

GEFELICITEERD LYDIA XXXX

je word al oud:O
ik kan me niet eens meer herinneren hoe jij was als klein meisje,maar toen kende ik jou ook nog niet:P

groeten steven

Anoniem zei

Gefeliciteerd!!(K)
Ik ben bang dat ik vanavond niet langskom, want ik ben beetje gaar enzo..
Veel plezier en hoop dat je een fijne dag hebt!
Liefs, Lianne

Tuin97 zei

Lieve lieve Liedje, gefeliciteerd met je (eindelijk) 16e verjaardag! Ik ken je wel vanaf de dag dat je geboren bent. En ik heb je (gedeeltelijk)zien opgroeien. Je bent een geweldig mooi mens en een stralend licht! Hoop dat je een leuke, gezellige, onvergetelijke dag zult hebben met veel lieve familie en vrienden en een hoop leuke kadootjes!
Heel veel liefs en een dikke knuffel van Ellen

Supermaver zei

Ik word bijna een beetje weemoedig. Ben je al een oude zak op je 27e?
Nou ja, in ieder geval gefeliciteerd. Ik neem toch aan dat je van de gelegenheid gebruik maakt en brommer gaat rijden?

Lydia zei

Jaa tuurlijk.
Maar eerst Bier

Anoniem zei

hahahah

koop een puch
das goed voor je conditie
je rent dan meer met je brommer dan dat je rijd;)

Steven

Myrthe zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Myrthe zei

15 is helemaal niet erg hoor!!
maar tog fijn dat je je nu bij de 16-jarigen groep mag scharen

gefeliciteerd!

xx

Anoniem zei

Laat dat roken maar achterwege.