vrijdag 13 juli 2007

Winnie

Hallo!

Vandaag doe ik allemaal rare dingen heb ik mezelf voorgenomen!
Ik ben al naar school geweest en mijn cijferlijst opgehaald..
Ik heb ook al een boek van Winnie de Poeh gekocht ( dit ga ik nog toelichten in mijn punten)
Ik ben al naar de Rommelmarkt geweest.
Ik heb al smsjes verzonden.
Ik heb in de boekenkast boven gesnuffeld en allemaal oude boeken tegengekomen waar ik vroeger altijd uit las.
Ik heb al gitaar gespeeld en er achter gekomen dat mijn Papa me nog heel veel moet leren.

Zo heb ik het gesnuffel van mijn kast ook een heel leuk boekje gevonden:
Hé mama, m'n billen laten een boertje!
Zo heet het. er staan de leukste uitspraken van kinderen in.
Enkele leuke:


* 'als de natte moessons met de regen te laat komt, mislukt de rijstoogst. wat is daarvan het gevolg'
'Hongerstaking'

* 'joh, wat ben je sikkeneurig vandaag.'
'Ja, ik ben met mijn been uit het verkeerde bed gestapt.'

* 'meester, als je dood bent, blijf je toch wel leven hé?'
'Wie heeft je dat verteld?'
'Nou. die man van de kerk, maar die maakt wel vaker grapjes'

Goed, ik vond het heel leuk!
Nu mijn puntenlijstje wat ik geleerd heb van WOensdag op donderdag dat ik in ZOetermeer was met Marjolein en Doralein:

- Als je Met de trein naar Zoetermeer gaat hoe je NIET over te stappen in Utrecht, maar kan je gewoon in dezelfde trein blijven zitten!
- Het achterrekje van Sjoerd is te smal.
- Politie is wél eng, hoe erg ik ook dacht dat het niet zo was.
- Als je 7 keer om een oude watertoren heen huppelt valt ie niet om.
- Vrouwen komen van rechts en hebben voorang.
- David kan het beste piano spelen.
- Sjoerd heeft geen spieren, alleen die ene buikspieren waar het kietelt.
- Victor wordt Geen Troy in Highschool musical.
- Ontbijt op bed is wél leuk!!
- Winnie de Poeh is de meest coole beer ooit.
- Winnie de Poeh voorlezen aan DOraleine en Sjoerd in een warm bedje mét nagebootste stemmetjes is nog leuker!
- Marjolein kan niet tegen Winnie de Poeh.
- Levi heeft rare stekeltjes op zijn Jas in de vorm van een kruis.
- relient K is fijne muziek!

Zo, dat was het wel.
Morgen moet ik weer werken:)
én ik mag weer Winnie de Poeh voorlezen, want ik heb een boekje gekocht, deel twee. Het is superleuk:)

Jullie zijn fijn,
Lydia

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Als je mij niet 2 uur voor gaat lezen uit winnie the pooh, dan vind ik het fijn voor je dat je het boek gekocht hebt :)

Lydia, ik vond het fijn dat jij mee was afgelopen 2 dagen :)

Hug

Anoniem zei

Heey Lydia...
hmm...
kijk, ik heb wel spieren, maar ze zijn verstopt...in ieder geval leg ik jou er wel mee op de grond!
en zit er trouwens eer een geheime boodschap in deze tekst?...
nou, het was in ieder geval wel gezellig woensdag en donderdag, zelfs met jou erbij...

knuffel van de buffel

Lydia zei

ha.
Geen geheime boodschap, wat dacht je dan, twee keer met de tweede prijs ervan door lopen.

OOk fijn dat jij je vermaakt hebt Lein, misschien kom je ooit wel over je Poehfoebie heen!

Lydia

j zei

pff sjonge

kan iemand van de zoetermeerders zélf misschien even vertellen waarom zij zo hip zijn?;)

wordt daar toch langzamerhand wel heel benieuwd naar, maar de verhalen van edenaren zijn nooit objectief.
dus...?
in elk geval; lydia, je mag best eens bij mij 1 van mijn drie winnie-videobanden komen kijken.

andere hippe kinderuitspraak:
wat is een vegetariër?
iemand die bruin is.

bijna.
xjudith
PS: mag die wat blijere foto er weer op van jou, nu je ook blijer zou moeten zijn?

Anoniem zei

haha
kleine kinderen zijn echt geweldig:P
eg heerlijk de dingen die ze soms zeggen

ik was afgelopen week op zeilkamp dus ik heb een tijdje niet gereageerd

heeft iemand nog wilde plannen voor de vakantie? :P