vrijdag 8 juni 2007

Ik ben er weer!

hallo!
okej, het is afgelopen met die eeuwige lange verhalen die nergens over gaan.
Ik had me een beetje laten gaan, de rechter gedeelte van mij kwam Even naar boven, daar kan ik geloof ik niet zo vee laan doen.
Het is weer eens tijd om maar gewoon eens te vertellen wat ik eigenlijk beleef, want geloof me: jullie lopen achter. ja. jullie lekker boeien met mijn intressante geberutenissen!
waar zal ik eens beginnen? of zal ik alles maar een beetje door elkaar gooien?
ja dat leek mij ook wel leuk, dat is goed voor het verstanderbij houden:)
Ik heb vanmiddag iet ssupercools gedaan. Een vriend, Timo genaamd ( kennen jullie wel tog?) zit op het ROCA12. Daar doet hij en opleiding tot cameraman ( volgens mij, iets in die ricting). Vanmiddag moest hij een filmpje maken ofzo, ik wist niet precies wat het doel precies was. Daar mocht ik aan mee doen! Ik voelde mij natuurlijk heel erg vereerd dat ik daar aan mee mocht doen. Samen met vriend van Timo ( Ruben) speelde ik een scene dat ik soliciteerde voor actrice.. maar ik was helemaal neit goed enzo.. Ik werd wel weer lekker ingezeept, want ik moest stotteren en ik was ook nog eens lelijk.. hoe kan ie het verzinnen. Dat was heel leuk, met echte grote camera's enzo:) jullie kunnen het resultaat nog wel zien ( als ik daar tevreden mee ben, ik ga mezelf een beetje voor gek zetten)
Een momentje, ik moet even mijn handen afvegen aan de handdoek, ik drijf nog wel straks. Het is heel aardig dat het lekker weer is enzo, maar waarom dan in eens zo overdreven? Naja ik hoor niette zeuren, dus dat doe ik dan ook maar niet.
Woensdag had ik sportdag. Dat was verder niet belangrijk, maar de lange pauze die Dora, Lein en ik hadden wel. Ik weet niet hoe we/ik er op kwamen maar het heeft het volgende filmpje opgeleverd:

et was een hartstikke leuke middag en hebben zelfs nog wat enge/vage/lelijke/vrolijke fotootjes gemaakt


jah..
lekker in de knoop en lekker knus..
het was nog niet warm genoeg
Ik heb me weer eens lekker uitgesloofd..
Morgen trouwens EOJongerendag.
Heb er wel zin in!
Maar nu moet ik weer gaan, ik moet langs mijn lieve paardje Mulan én nog naar koor én ik ga vanaaf ook nog naar een of ander cafe waar een of andere bands komen.
Maar goed
Bedankt voor het leven
Akem Z
Lydia

3 opmerkingen:

Anoniem zei

heey
leuke foto's en filmpje(Y)
mooie hops technieken hoor:P
misschien kan je ze nog gebruiken voor de wedstrijden;):P

groetjes bart

Anoniem zei

Hej lydia!
Je was een hele goede tegenspeelster:D (alleen niet zo'n goede actrice, sorry:P)
Ik had nog in 4 andere filmpjes meegespeeld, was wel een btje moe aan t einde.. en we hebben de film ook nog gehaald dankzij het harde fietsen van timo!!:)
spreek je! kus Ruben

Anoniem zei

Wat fijn dat je mijn lelijke moment niet post (H)

Akem Z? :P
kus