dinsdag 12 juni 2007

Alles

ver·ve·ling (de ~ (v.))
1 het zich vervelen, onaangenaam gevoel van leegte
ver·ve·len1 (wk.ww., zich ~)
1 niet weten wat te doen => duimendraaien; <=> zich vermaken
Oei

Dat klinkt best ernstig
Onaangenaam gevoel van leegte. Dat klinkt wel heel erg overdreven. Dat ik 1e 4 uur vrij heb en daarom maar doelloos achter de pc ga zitten betekend niet dat ik meteen een onaangenaam gevoel van leegte heb. Ik heb eigenlijk bijna nooit meer een onaangenaam gevoel van leegte.. Al helemaal niet na dit weekend. Mijn hoofd is tot de nok aan gevuld met blijdschap en gedachtes die alleen maar goed en blij zijn.

Maar helaas zijn die gedachtes niet genoeg om mijn verveling tegen te gaan. Gelukkig biedt mijn blog een uitkomst. Maar nu moet ik natuurlijk wel een beetje een zinvol stukje schrijven, ik ben de laatste tijd zo goed bezig ( vind ik zelf).

Vanavond heb ik mijn laatste Youth Alpha van de cursus. 10 weken lang volgens mij. Ik heb er veel geleerd! Ik wilde eigenlijk nog een liedje schrijven voor de gasten, voor de grote leiders maar voor de 2 keer in mijn leven komt er even niets uit mijn hoofd. Naar dat ik dat nu juist heb als ik het even hard nodig heb. Ik ga het toch gewoon maar even proberen, je weet maar nooit wat er uit komt.
dit plaatje vond ik zomaar
best grappig lijkt mij.
Wie is dit?
\Ja dat weet ik ook niet ,maar het zag er wel vrolijk uit
wauwwat mooi

Ik weet nog dat we een keer op een christelijk weekend ook gingen vliegeren. We mochten ook gebeden opschrijven en die aan de draden van de vlieger hangen zodat ze naar de hemel op konden stijgen. Wat een mooi gebaar!

Niets is er mooier dan de Natuur
het laat zien hoe groot onze God is.
het is zo mooi, zo superpuur
liefs
lydia

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ik weet het, ik weet het, ik weet het :D

ik weet wie dat meisje is (H)
ik deeeenk dat het n lydia is? :O

Dat idee van die vlieger is wel mooi! :)

Hmm, vind t echt jammer dat ya afgelopen is :(

kus!

Tinkolo zei

waar blijft het liedje lied? :P

Supermaver zei

Eigenlijk best raar dat je foto's van wildvreemde mensen op je weblog plaatst...

Anoniem zei

weer cool lydia :)
ik heb ff een kijkje op je diepgang weblog genomen. Vet dat je dat gemaakt hebt! ga er mee door he!