zondag 1 april 2007

Van Lydia

26 april
dan leeft mijn blog een jaar!
jah!
wat ongelofelijk fijn!
49 verhaaltjes lang
aardig wat lijkt mij
t valt wel mee als je leest op de site van andere malie-p
330 ineen jaar heeft gecomment..
maar goed, ik ga mezelf niet vergelijken
nou, ik vind het dus fijn dat mij blogje al bijna een jaar bestaat, ik kan er trot op zijn!
en dan te bedeknen dat ik dit eigenlijk allemaal aan ide te danken heb!
zijn blog gestaat ook al een tijdje, maar daar staan geen data's bij dus helaas..
kijk anders maar even op ( www.iedee.blogspot.com) dan kan je het zelf zien..
ik vind het eigenlijk wel raar dat ik geen linklijst heb..
die had ik eerst wel, maar nu zo met mun nieuwe outfit, is ie weg
nou ja
dan noem ik ze maar even hierin, dan kunnen jullie ze toch opzoeken:
een nieuwkomer in de bloggerbranche is de blog van maaike
opgepast, het is ( grotendeels) engels
marjolein
mariska
judith
job en ruben
andré
anna ( mun nicht)
tamme ( oom en vader van anna)
lisa en misha
joram
zoiets ongeveer
surf lekker rond, maak vrienden!
k las trouwens in de visie een stukje over Second Life.
een spelletje op internet waar zo'n 4,4 miljoen mensen aan mee doen. je bent er iemand en je kan er vanalles doen. praten, geld verdienen, vreemd gaan en ook naar de kerk.
t klintk best wel leuk, doen alsof je iemand anders bent..
omdat iedereen tegenwoordig een quiz heeft, kan ik niet achterblijven en verzin er ook maar een.
verzin een zo appart/ standaart/ ingenieuz/ origineel/ saai/ vreemd persoon voor SL ( secons Life) en win! beschrijf de persoon uitvoering en beschrijf ook wat de persoon zou doen als hij een stuisvogel tegen zou komen.
de leukste inzendingen krijgen een prijs, ongeveer zelf te bepalen!
succes, en meedoen is belangrijker dan winnen!!
lydia

8 opmerkingen:

j zei

ja ik heb ook al verschillende artikelen gelezen over second life.. eng heh..


weet je wat er 26 april al 17 jaar bestaat?
juist.
(en nee, daar is geen prijsvraag voor)

Lydia zei

jij!@
jah
ow dat had ik er ook wel bij kunnen zeggen haha
wat grappig dat ik op jouw verjaardag mijn blog heb opgericht
haha
:)
lydia

Anoniem zei

bijna gefeliciteerd(^)
je blog is nog steeds leuk om te lezen(Y)
ook al lees ik em niet vanaf et begin
maar voor die opdracht van je heb ik op het moment eg geen inspiratie ik kan eg niks bedenken sorry
iemand beschrijven is eg moeilijk

hoe is je toetsweek gegaan?
heb je al cijfers terug?
ik ben benieuwt

groetjes bart

Ing zei

als die persoon ooit een 'stuisvogel' tegen komt;)

x
ingje

MARIS KAAS? zei

OVER 12 MINUTEN MOGEN WE WEER CHOCOLAA!

Ik ga me morgen serieus vol eten..
Want ik had ook geen ZONDAGEN!
Tjaa, ik weet ook niet wat ik er van moet vinden.


Morge is het zondag.
Zie jou wel in de kerk.

Als je ten mindste boven zit.
In het wit!

Dat rijmt.
Want verfijmt.

Okee rommeldebom.
Dat was dom.

Klaar.
Sigaar.

Marjolein zei

haha :)
mariskaaa
hoe was de chocolaa?
vast heel lekker :)
beter wel gewoon chocola eten in de 40 dagen tijd.. (A)
ofniet, want opzich is dat niet goed ea..
kben trots op jou hoor mariska
en op lydia ook wel n beetje boel :)

xx

Lydia zei

haa nik lieg wel erg als ik zeg dak 40 dagen geen chocola heb gegeten
jij jebtn de volhouder mariska, ik ben de loser
lydia

Maiku zei

opgepast!
Ik ben grotendeels Engels xD