zaterdag 14 april 2007

Alle gekheid..

hallo!

jah alweer helemaal nieuw!
deesl omdat het lente is, en dus een bruine site niet helemaal op zijn plek is.. nieuws voor iets frissers dus!
k heb ook uitgevonden hoe ik alles kan veranderen. zo kan ik er toch een beejte mun eigen site van maken..
ook is het wel fijn dat nu alles in het nederlands is, dat maakt me een stuk gemakkelijker, ahoewel, weet iemand wat er wordt bedoelt met: Woordverificatie voor reacties weergeven?
naja, in ieder geval een nieuw begin zou ik zeggen!!
okej
ehm, even de foto van de maand augustus 2004 Flevo!!!ja dat waws echt vet dimme, het wereldrecord kussengevecht werd ( volgens mij) bijna gebroken! het was leuk, pijnlijk en angstig
ziet er wel een beetje choas uitl. naja



ik weet dat ik de laatste tijd een beetje veel plaat over tattoes en piercings. maarja , ik kan er neit onderuit, ik vind die dingen gewoon mooi en ..tja stoer ofzo?:)
maar goed, even om de Echte bezorgelingen gerust te stellen, laat ik toch maar even een foto zien waarvan Ik denk dat het nog veel erger kan..
en dat ik ook denk dat dit wel heel ver gaat.
dat hoofd is trouwens ook neit te doen:P

fijne tijd allemaal verder en geniet vooral van het weer!!!
lydia

7 opmerkingen:

Maiku zei

echt belachelijk dat het nu in het nederlands is..
Just something I can't stand D:<

Anyway.. I sure hope you'll won't turn into that guy! Ik denk dat ik dan niet meer naast je durf te zitten..

By the way, die tatoe-fobie van jou, is dat besmettelijk? O_o

Lydia zei

haha besmettelijk??
ik weet het niet..
ik kan het proberen..
dan kunnen we tenminste samen:LP

lydia

Lydia zei

yes mun nieuwe plaajte doet et!!
wel grapig, net nu het over piercings gaat:)

lydia

Maiku zei

en toe kijken hoe jij ligt te schreeuwen in een stoel zeker? xD
nee hoor, ik ben ik en niet goed snik, en dat vind ik ... een goede tik
ofzo
oftewel, van mij blijven ze af, geen tatoe zal hier ooit op verschijnen :)

Maiku zei

wauw, ik heb mijn naam veranderd in Maki ;D
even dat je het weet..

Maiku zei

(maaike dus)

Lydia zei

maki klinkt best wel stoer!:P

maar dat had ik wel door:P

ghehel
lydia