dinsdag 6 februari 2007

als je het nu nog niet weet


als je nu nog niet weet wie ik ben..:

- lydia maria de leur
- 15 jaar en 5 maanden en 2 weken.
- houd van paardrijden, trampolinespringen, muziek, zingen, vrienden, jesus, schrijven, nadenken, CHOCOLA, koffie, bitterballen,het getal 26, dingetjes op je hoofd, horloge's, sokken, activerende dingen, stimulerende dingen, ontploffende lavalampen ( kijk mythbusters)
- houdt niet van poep, dikke buiken, shoearma, bonen, ontploffende melkflessen, wit, rust, cavia's, mensen die alleen maar negatief zijn.
- wiolt alter worden: vrouw van, moeder van, eigenaar van ,..
- wilt later neit wroden: tandarts.

het filmpje is gemaakt door JUDITH MELSE aan wie ik dus heel veel dank verschuldigd ben. op haar eigen site heeft ze erbij geschreven:
Ik (zijnde Judith) ken Lydia al jaren. En ik ken ook al het begrip van een fototoestel jaren. Laat ik nou nét hebben ontdekt hoe je filmpjes moet maken. En wat is nou fijner dan je archief in te duiken van een lieve vriendin, en het volgende te vinden. Ik wilde dit graag met jullie delen omdat Lydia heel leuk is, en ik jullie allemaal een stukje van Lydia's blijheid gun...=)

Geniet ervan. (En al zeg ik het zelf mag je best eens op de combinatie beeld/geluid letten...)

nou lief tog?
tog??

liefs lydia dus

29 opmerkingen:

Anoniem zei

korte samenvatting;

lydia is lief, tof, grappig, hyper, agressief, maar vooral gewoon lief :)

Lydia zei

haha
dank u marjolein:)
jij bent dat ook allemaal:D
misschien iets minder agressief(A)
haha
doei
lydia

Anoniem zei

kijk jij ook mythbusters?
ik vind et altijd zo grappig. met die lavalampen was idd eg heel gaaf
en gistere was ook een hele leuke ze gingen met een hoogwerker buster lanceren was eg heel gaaf.

eg een leuk filmpje(Y) ik weet niet zeker of ik weet wie je bent nu maar ik denk dat ik me wel iemand kan voorstellen;)

mja ik ga nu weer verder met nederlandswant ik moet nog ff een poëzie dossier maken.
groetjes bart

Anoniem zei

nja ik vond die foto van jou met dat fruit toch redelijk agressief;)

ga je gedichten schrijven bart? vet romantisch! waarover? (appels?:) )


maar in elk geval, toen zei ik van ja als je dan gewoon even dat opruimt, ziet het er meteen een stuk netter uit en dan wordt ie ook niet zo boos als ie terugkomt, maarja, dat werd niet heel erg gewaardeerd blijkbaar. ze keek me echt aan van waar kom jij nou weer vandaan?! zo beetje hier binnen komen vallen.. dus dat was vrij naar maar toen ik haar herinnerde aan de vorige keer dat het zo ging, zag ze toch wel in dat het goed was als ze dat even deed. ik ging dus maar even de kameel eten geven, maar die trok t ook gewoon niet helemaal meer... zat ook zo te vragen van heeft ze dat nou nog steeeeeeeds niet opgeruimd, want het duurde echt vet lang. en toen kwam ie dus. dus ik was al best redelijk bang van ja shit weetjewel, zeker omdat ie eerst al bij die anderen was geweest. ik had vernomen dat zij echt vet goed bezig waren in die speeltuin enzo, dus ja ik zat een beetje in zak en as. maar hij deed dus echt vet blij wat ik vrij vreemd vond omdat er gewoon niet zoveel was om blij over te zijn. dus ik vroeg dat en hij zo van jaa maar het leven is toch mooi enzo.. vond ik opzich wel best apart, zeker omdat ie net dat gesprek met hem had gehad.. dacht toch wel dat hij daar ietwat neerslachtig van zou worden, maar nee.. dus nja toen ging hij even met haar praten, bleek dat alles echt vet netjes was. nergens wortels of uien met hamburgers, maar gewoon netjes. en dat was eigelijk best fijn want we moesten meteen door naar de supermarkt en waren dus nog net op tijd. gelukkig hadden ze wel even op ons gewacht. was wel aardig, ook omdat ze natuurlijk allang hadden kunnen beginnen...!maar hij bleef dus nog even kijken, wat gaaf was.. en nja zij ging dus weer naar huis want ze had afgesproken met die buurman, die van dat vogelbekdier, nja en toen gingen ze dus samen even een wandeling maken. konden ze fijn praten over die ene keer dat hij dat zei tegen haar, wat natuurlijk nog even uitgepraat moest worden. nja en daarna waren ze allemaal blij en gingen ze naar huis om fijn te slapen in hun bed want ze moesten natuurlijk wel energie hebben voor dat ene de volgende ochtend...!

Anoniem zei

ik weet nog niet waar die gedichten over moeten gaan.
misschien idd over appels omdat die zo lekker zijn.

maar waar gaat dat hele verhaal over joh?

waarschijnlijk iets waar ik niks mee te maken heb dus je hoeft et niet uit te leggen hoor

groetjes bart

Anoniem zei

woooow
ik snap alleen het stukje met hamburgers nzo
maar de rest?
haha :)

bah, nederlands is eigenlijk gewoon maar n ***taal
of literatuur is gewoon ***
tis maar hoe je het bekijkt..

Lydia zei

ik ga je verhaal niet lezen jidith,
want het is in Amberclub taal, en dat kunnen alleen mensen spreken die bij de amberclub ijn, dus je moet gewoon doen..

ik heb geen beugel meer en jullie mogen mijn witte tanden allemaal komen bewonderen:)

gegroet
het meisje zonder..

Anoniem zei

en het is mooi :|

Anoniem zei

amberclub taal? die gasten doen helemaal niet zo. ik en bart vdb zijn eigelijk begonnen met het praten over niks, zij doen dat nooit!!

gekkie
niet alles door elkaar halen
er zijn wel meer dingen (zoals bijv ook buro renkema-taal) waar amber niet mee is begonnen!

ooh mn ouders zijn thuis:)
xj

Anoniem zei

ik vind NL ook een irritanten taal omdat ik er niet goed in ben niet dat et een irritante taal is maar ik kan et niet dus dat vind ik niet leuk dus geef ik NL maar de schuld:P

lydia je hebt idd hele mooie tande(Y) eg heel mooi recht en wit;)

vandaag was eg hee; gaaf in de sneeuw(Y) ik ben weer helemaal blij vandaag ik heb eg de beste dag van mn leven. ik kreeg een goed cijfer terug van frans ik had et 1e uur vrij ik had verkort lesrooster ik was om 1 uur uit. et was eg te mooi buiten(Y) en ik hoefde niet te werke
en dan 's middags lekker klooien in de sneeuw, halve iglo gebouwt beetje geworsteld was eg heerlijk.
-de beste
-leukste
-gaafste
-geweldigste
-mooiste
-heerlijkste
dag van mn leven(Y)

groetjes bart

Ing zei

ja met die hoogwerker en buster was heel leuk:), leuke blog hoor lydia,,. alleen shoarma is wel lekker:P

Anoniem zei

haha, woow bart is blij :)
en terecht
want het was gewoon in 1 woord heerlijk :)

Anoniem zei

lydia
heb je fame overleeft?
xx

Anoniem zei

ik was idd blij maar na een blije dag komt altijd een niet zo'n fijne dag
ik kreeg vandaag mn cijfer voor mn duits toets terug en ik dacht dat ik em vet goed had gemaakt maar ik kreeg dus een 4 terug dus ik was egt ontzettend boos en ik begreep er ook niks van.
ik kon de teksten gewoon helemaal goed vertalen alleen dan zijn er altijd 2 van de 4 vragen die mogelijk zijn en dr is er dan 1tje goed en ik kies altjd de verkeerde van de 2:(
mja ik ga gewoon vet veel duits teksten lezen en dan hopen dat de volgende wel goed gaat.
maar vandaag was niet zo'n leuke dag dus en et was eg een hel als je het vergelijkt met gistere.
maar ik ga nu ff aan mn brommer sleutele en ga vanaaf nog ff kletskoppen bakken. dat is iig wel leuk(Y)

groetjes bart

Anoniem zei

Hmm, dat's balen idd
ik ken het gevoel, alleen bij mij gingie toen ook slecht...
kkreeg toen na de toetsweek wel metteen 3 4-en en n 10 terug voor duits :P (10 was n so'tje over een tekst die je moest lezen en dan mocht je de letterlijke vertaling dr bij houden :P)

lydiaaa, ga je vnaaf nog naar de jug? (als je dit nog leest...?:P) ik ga wel iig :)
xx

Anoniem zei

ik sta nu voor duits voor mn over gang een 5,1 en voor mn examen een 5,3
en voor frans een 6,1 voor mn overgang maar voor mn examen ook nog een 5,4 dus ik moet wel ff mn best gaan doen op mn teksten:S

heb ik helemaal geen zin in
mja et moet

groetjes bart

Anoniem zei

Hmm, irritant dat
met apparte cijfers voor examen/overgang!
ik sta voor duits n 5.5 en voor frans n 5.4 fzo?
of andersom, of voor allebei n 5.4
kweet t niet pcies
zoiets iig..
valt nog mee

Anoniem zei

haha dat was echt een blije bart-comment (ergens halverwege deze 20..) =)
jammer dat ik moest werken, had toch ook wel liever 1 vd betere dagen van mn leven niet willen missen;)

beter wel heel fanatiek allemaal ons best gaan doen voor school... (?)

dus..

Anoniem zei

haha
maar et is idd irritant dat mn woordjes niet mee tellen voor mn examen want dan had ik makkelijker een voldoende kunnen hebben
mja et is irritant dat je dan net onvoldoende staat hea
daar heb ik eg een hekel aan
mja ff mn best doen en dan sta ik wel voldoende
groetjes bart

Lydia zei

ach
scheid aan sonja bakker..
ik bedoel school..
ghee..

we mmoeten allemaal hard werken en we hebben er allemaal geen izn in.. wat zeggen jullie van een studieweekend?? allemaal tegelijk bij elkar leren enzo> serieus(A)

liefs
de lydia

Anoniem zei

maarrr, lydia
wij waren gister slapende cavia's
en jij houdt niet eens van cavia's?:O
(wooow, anders begint opeens ff alles te draaien als je iets probeert te lzen op je beeldscherm:S)

xx

Anoniem zei

ik wil graag een keer met zn alle bijelkaar leren maar ik denk niet dat dat serieus wordt:P

maar et is wel een goed idee
moeten we eg een keer doen(Y)
wordt wel lache omdat we dan tog geen huiswerk gaan maken;)
we gaan et wel proberen maar dr zal niet veel uitkomen denk ik

mja ik ga nu naar school want anders kom ik te laat en dan moet ik 2 uur corveeën en daar heb ik geen zin in

liefs bart

Anoniem zei

nog op tijd gekomen bart?

maar dat is wel n goed idee, goed excuus om gezellig te doen iig :P

Man, kheb nog nooit zoveel geslapen op 1 dag, van 22.30 tot 13.30 :|
en als ik nu mn ogen dicht doe, slaap ik binnen 10 seconden weer...
Gaat toch echt iets niet goe daar binnen in me.. Hoewel het wel beter gaat dan gister nu gelukkig :) (Tenminste, zolang ik in bed blijf liggen, zodra ik dr uit ga begint allesl ichtelijk te draaien, mja :P )

xx

Lydia zei

hm.. ziek zijn is echt niet fijn!
want alles doet pijn
en je voelt je heel oud
en je hebt het ook koud
enje bent heel moe
en wilt alleen maar naar bed toe

einde gedicht
kanj je gebruiken bart voor jenederlands;)
liefs
ltdia

Anoniem zei

kzweet me alleen kapot ipv het koud te hebben, maar dat boeit niet :P
xx, slaap lekker

Anoniem zei

haha
idd een goed gedicht voor mn nederlands(Y)

ik heb eg zin in morge
dan is er fame
dan heb ik vakantie
dan ik heb heel weinig les
wiskunde valt uit
en dan kan ik eindelijk ff uitruste want deze week was eg heel druk voor me

ik ben wel al de hele week heel vrolijk maar et was eg een klote week wat school betreft en het weer was ook niet blij maar ik wel
ik heb vanavond weer vet veel gefloten en gezongen op mn brommertje toen ik patat moest bezorge was eg heel grppg om andere mensen sjacharijnig te zien in dit weer terwijl ik heel vrolijk was:P

mja ik ga weer
ik moet nog ff iets voor engels afraffelen voor morge:P

groetjes bart

Anoniem zei

:O
:|
WAAAAAAAAAT
vakantie?
ik moet vrijdag nog 8 uur naar school?

Tleven is niet eerlijk
zie hier het bewijs...
xx

Lydia zei

zal ik iedereen dan maar jaloers maken??

ik heb namelijk vanaf dinsdag middag 4 uur al vakantie.. geen lessen meer voor zo'n 2,5 week..

maar vandaag is fame..
VANDAAG~!
aah!
zo leuk, maar iook zo spannend..
geniet ervan
doei
liefs
lydia

Anoniem zei

VAKANTIEE :D

(ja, ik heb vervroegd vakantie genomen ja.. (A) )