donderdag 30 november 2006

gelukkig

hollo!

ik geef toe. een up-date is inderdaad nodig. maar ik weet helaas nu niet zo 1,2,3 iets leuks te verzinnen. vandaar dat deze post in teken staat van mijn leven. julie krijgen dus even een stukje vna mjn levente zien:) ik vraag me ernstig af of ik daar blij mee ga zijn, en of julie daar blij mee gaan zijn, maar laat het me gerust weten:)

nou, ik heb het dus druk. megadruk.
in een week doe ik:
one ( vergaderen, kerstviering, one-avond) dat is gewoon vele denken regel werk.
mulan mijn lieve paardje. 2 keer per week, lekker rijden of voetballen ( dat is heel leuk met een paard!)
katebak,
koor,
musical
adventsconcert
sinterklaas..

zoals je ziet hetb ik het dus druk. maar de meeste dingen vind ik leuk, dus dan vind ik het niet zo egrg:)

dit mislukt dus weer..
ik kan ook niets verzinnen.
ik kijk om me heen
zie een vis, hij is zo vrij
ik zie mijn grote teen
en ruik de verse prei

ik vraag me ernstig af
waarom ik niet kan zeggen
waarom ben ik zo laf?
ik wil het wel voorleggen

nee, dat doe ik niet:)
ik rijm maar wat gewoon
het lukt niet, zoals je ziet
ik kijk leiver boer zoekt zoon:)

hm, ik ben hier heel slecht in. ik vraag me af of dit gelezen zal worden,. ik vraag me af of dit niet gwoon verspilling is van mijn en jouw tijd. ik vraag me af of ik hier gelukkig van wordt. waarschijnlijk niet. weet je waar ik gelukkig vna wordt??
van chocola:)
en van muziek
en van lieve vrienden
en van de zon
en van het gevoel van binnen dat je vlinders geeft
en van mijn lekkere werm,e zachte bedje
en van samen met maaike verhalen schrijven op onze rekanmachine
en van jezus
en van lopen naar school/
dat zijn best wel veel dingen he:)
dan ziou je bijna denken dat ik ook gelukkig ben:) en dat ben k ook. ik heb chocola, muziek, lieve vrienden, zon, gevoel van binen dat je vrlinders geeft, jezus:)
lalleen geen warm bed. geen maaike en ik hoef niet naar school te lopen. dat iks ook iets om gelukkig mee te zjn:)

conclusie van dit moraal:
ïk ben gelukkig
IK BEN GELUKKIG
:)
dit is mijn vreugde sprong
( ik verlang terug naar de zon, nar de clubmensen en dvan het konijn datik ging vangen:) hebben nog meer menzen leuke herinneringen over clubweekend> laat het me weten:)



lydia

6 opmerkingen:

Anoniem zei

hiehiehie
heb je toch mn advies opgevolgd om iets over je leven te vertellen

iig bikkel dat je toegeeft dat je verliefd bent.
en jij bent ook een lief iemand dus van jou wordt ik ook wat gelukkiger en ook van Jezus en ook van chocola. en niet van de sint want daar doen wij niet aan.

ik word wel blij van jou leven.
x

MARIS KAAS? zei

Lydia.

Herrinner je je de rijstkorrel die jij een meter omhoog liet vliegen?
En de dansende koeien natuurlijk, Samen in d kou buiten slapen. De foto van onze heel charmante knuffel.. Clubmensen zijn fijn..

Ik wens je toe, de gelukkigste Lydia van heel Ede te zijn!

Marjolein zei

En het wordt je van harte gegunt :)


Lydia, ik wordt blij van jou, mag dat? :)

xxxx

Lydia zei

wiej:)
jullie maken mij blij.
die vliegende rijstkorrel ws ik al bijna weer vergeten.. ik wil er ook liever niet aan denken..
ik hou van julie:)
lydia

ide zei

haha die rijst korrol was te fijn!
hoe zal dat kleine dingetje zich gevoelt hebben..
hjammer dat m,aar zowijnig het zagen..
maar jah zo zie je wle weer dat uit een soms iets wat klunsende lydia een hele blij rijstkorrel kan komen..
clubkamp was fijn.. als ik er aan trug denk denk oik aan:
negerliedjes zingen
buiten slapen
de fantastische schommel twist van mij en mirs.
muziekjes luisteren in het rgas met het witte ding van danielle
pannekoeken
rond dwalen in een raar stadje..
grote verhalen van onze geliefde sjoert
trampolie springen..
lydia met haar voetje :P haha ik zie het nog steeds gebeuren..
YEAH cool water spring glij pats boem nat auw saggie huilen weer blij pijn weer saggie , maar verder vindt ik je een top mens hoor lydia !:P

Lydia zei

hahah dank je ide
geniaa;l