woensdag 1 november 2006

aangevallan

jaja mensen,
ik ben vandaag serieus aangevallen door een hagelbui!
het begon allemaal zo..
ik ging ( zoals ik elke woensdag ga) naar mijn paardje mulan en ik zag dat er wat in de lucht hing. het was prachtig! aan de ene kant, de knat van bennekom was het helder blauw met wat oranje wolken.. aan de rechterkant liep het over in oranje dat in zwart veradnerede en helemaal voor me zagik serieus hagel nar beneden vallen. ik zag het in de verte aankomen.
met die gedachte ben ik toch maar op weg gegaan. maar toen ik bij de parden langs hoekelum fietste werd ik verblind door duizende hagelstenen op mijn pad.
het kwam op mijn handen, om mijn voorhoofd, het kwam overal! en het deed ok pijn.. ik hoorde niets meer. ik

kon meslf niet eens meer horen denken. het enige wat ik wel hoorde was:VLUCHTEN
dus dat deed ik. ik sjeesde het bosje in
en ging tegen een grote, brede boom zitten, tegen de wind in.
daar prbeerde ik mezelf warm te houden,
ik moest winnen en mezelf niet aan de kou overgeven! dat zo mun dood wrden.
na 4 dagen hield het op.
sterk uigehongerd en onderkoelt stormpelde ik terug nar mijn huis.
daar stond mijn moeder al klaar en kon ik zo aanschuiven bij het eten.
ik heb het overleefd:D

verder was mijn dag wel leuk

lydia

7 opmerkingen:

MARIS KAAS? zei

Lydia,
Je bent geniaal!
Ik ben jou fan,
Mag dat?

Anoniem zei

Jaa, een 'LydiaDeLeur-Fanclub', om haar te steunen in moeilijke tijden en gewoon ons fan zijn te uiten :D
Ik doe mee!

Lydia zei

hihihi
haha
dit is leuk zeg:D
ik doe mee.
ik heb meteen lydia koekjes, boekjes, bekers, mkkken, schriften, agenda;s en zelfs lydiaatciepoppen gemaakt, dus kom maar langs:D
owja, ik mag nog steeds emt ide en tinko een appeltaart bestellen. misschen is dat wel leuk voor de volgende club??
ik zal wel over leggen.
in iedergavakl,
ik houd van jullie mijn fans!!
lydia ( handtekeningen zijn gratis)

Anoniem zei

Morgenmiddag 15.00 lydia promoten in het dorp?
Met spandoeken, pepernoten, pennen, etc?
:)

ide zei

weer...
wat moet je er mee

ide zei

oh yeah nieuw plaatje!

Lydia zei

sexy haha